Pazartesi, Kasım 19, 2007

Aleszede


Bugün büyük gündü.aslında büyük gün dediğime bakmayın.hiç sınav modunda değildim.sabah okula gidiyormuş gibi çıktım.hiç stres felan yoktu ,gece geç yattım,kalemim var mı yok mu hiç bakmadım,stres olmam için bir durum yoktu çünkü birşey bilmiyordum.azıcık bilgim kaygısız başım misali gittim sınava.oturdum kağıtlar dağıtıldı , ilk önce matematik kitapçığı verildi.sorulara göz attığım an " benim bittiğim an bu an" dedim:) bütün sorular çok yabancı geldi.bildiğim sandığım konuları yapamıyorum,şıklardan gitmeye çalışıyorum,siliyorum siliyorum baştan yapıyorum olmuyor,sağa bakıyorum millet yarılamış,sola bakıyorum millet bitirmek üzere,gözetmenler yanımdan geçiyor cevap anahtarı boş görmesinler diye saklıyorum:))neyse sonra yavaş yavaş açılmaya başladım,atmasyonlarla beraber matematikten 25 soru yaptım.
Sonra geldik sözel bölüme,e sözelci olduğum için kendime güveniyordum..neyse yapmaya başladım bi kaç soruda takıldım boş bıraktım geri dönerim diye...ama 90 dakikada 80 sözel soru bunların yarısından çoğu uzun paragraflar, bir kısmı mantık soruları..dolayısıyla o kadar çok oyalıyor ki zaman yetmedi.. boş bıraktıklarıma dönemedim aslında çok kolaylardı ama sonra yaparım diyerek bırakınca kaldı:(( bi şekilde sözelde bitti.şunu anladımki sözel kısımda zamanla yarışıyorsun sorularla değil....sınav bitti kağıtlar toplandı ama sınav bekleidğim gibi geçmemişti.sözelim iyi gibiydi ama kontrol edememiştim..ben bu düşünceler içerisindeyken yolda bi arkadaşıma karşılaştım.zaman yetmedi felan deidm o da kaç soruyu yetiştiremedin dedi.ben de 5 diyince güldü.ben 35 soruyu yapamdım dedi.diğer arkadaşıma telefon ettim 17 soru yetişmemiş.tabi bunları duyunca kötünün iyisiyim diyerek kendimi teselli ettim.zaten bu sınava birşey bekleyerek girmemiştim.. barajı geçsem yeter heralde.neyse bekeleyip göreceğiz.. hayırlısı bakalım ..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi bakalım Talu görelim seni :)
İnşallah istediğin gibi gelir sınav sonucun.

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim:) inş;)

fersiz dedi ki...

Ben alese niçin girdiğimi bile bilmiyordum aslında..işe girince keyfime uluslararası ilişkilerden yüksek lisans yapmak için sanırım..he he doğmamış çocuğa don biçmek için yani:P ben de sınavdan önce uyumadım gece 3 e kadar çeviri yaptım sabah nasıl kalktığımı ben de anlamadım...bir kere sınav çok ilginç oldu benim için daha önce hiç ales denemesi bile çözmemiştim tamamen yabancı soru tipleriydi baktım yanlış doğruyu götürüyor dokunmadım:d sözel iyiydi diyeceğim ama belli de olmaz...ne sınavdı ama:P

geçmiş olsun hepimize, tecrübe oldu;)