Salı, Ocak 13, 2009

Evleniyorummm!!!


Yok böyle bir şey, son 1 haftadır her gün rüyamda evlendiğimi göryorum bu ne ya Hu!
Biliçaltımda hiçte evlilik ilgili bi durum yok, daha zamanı var diye düşünyorum ama niye rüyamda eevleniyorum yafu bu neye delalet olabilir ki?

Böyle kimi rüyamda şinnek şinnek oynuyorum ,kimisinde damatı bekliyorum,kimsiinde hediyeler alıyorum ama ana tema aynı Talu evleniyor!

Bu rüyalarımdan çıkaracağım en gzel sonuç gelinlik bana çok yakışıyormuş bea,kendimi öyle görünce evlenesim geldi:) evlenesim geldi demekle olmuyor daha yemek yapmayı bilmiyorum ama bir kaç gündür mecburiyetten yemek yapıyorum pilavım her seferinde mthiş oluyor .ee ne demişler pilavı yapan her yemeğe yapabilir.Kıssadan hisse Beni alan yaşadı :)))

6 yorum:

Haccecan dedi ki...

Hadi hayırlısı :)))
Bu sefer sıramı vermem Talu... Önünde ablaların varken bekleyeceksin demi :D

HüseyinSYK dedi ki...

Bende haydi hayırlısı diyeceğim...:))

taluyka dedi ki...

sağolsun. evlenirsem davetlimsiniz:p

stickman dedi ki...

şu güne kadar milyonlarca çok yaratıcı rüyalar gördüm. mesela en son 15 dk filan önce uyurken I'm legend idim. çelik bi tel yardımıyla gökdelenlerin arasında filan dolaşıyodum. bunun gibi bi sürü maceralı rüyalar görüyorum ama daha hiç evlendiğimi görmedim. bi kere kız kaçırmıştım o kadar. ne olur şöyle düğünde halay filan çektiğim bi rüya görsem, çoluk çocuğa karıştığım bi rüya filan :) (pilavı nohutlu mu yaptın? nohutlu yaparsan evlebiliriz :p)

taluyka dedi ki...

bende bi kere lostun adasındaydım:)
ayrıca ben nohutu hiç sevmem ki:)

stickman dedi ki...

pilavda iyi olur aslında :)