Cuma, Kasım 27, 2009

ulen 23 yaşıdayım ama o kadar rahat yetiştirilmişim ki hiçbir şeye çabam ve azmim yok.armut piş ağzıma düş modundayım.kalk bi ingilizceye çalış,bi kpss ye çalış ne bilim ..ama çabam olmadan da başaracağımı düşünüyorum çünkü şimdiye kadar öyle oldu.olmazsa da sap gibi kalacağım.bi de hayata borçla başlıyorum devlete 7 milyar borcum var,nerden aldım şu öğrenim kredisini.neyse ailem sağolsun yine sırtımı dayayacağım,işimi hemen elime almak için uğraşmamam da bundan olsa gerek.aileme güveniyor olmam.yanlış yoldayım biliyorum.neyse ben bir silkeleneyimde geleyim

4 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

silkelen tabi talu :) hayata format atmalı bazen.

stickman dedi ki...

aynen böyleyim. bu halimi bildiğim içinde okula başlarken öğrenim kredisine filan başvurmamıştım hehe :D bizden bi halt olmaz talu, amaaan boşver ya.

Antartika Konsolosu dedi ki...

25 yaşındayım. 4 senemi üni.de bir bölümü okumaya harcamışım ama hala daha "büyüyünce ne olsam acaba" modundayım. öğrenim kredisi desen öde dur sırtım o konuda annemlere yaslanmış vaziyette. iş bulup istanbula geldim. annemler de peşimden geldi ev aldı bi de. şimdi de işsiz kaldım 2 senedir bööllee bön bön oturuyoz (:


buarada sitendeki çıngıraktan çıkan ses yüzünden yrm saat boyunca odada dolandım nerden geliyo lan bu ses diye :D

taluyka dedi ki...

sertalp bilal,haklısın:)

stickman,boşverdim gitti:)

I believe, sende bendensin anladğım kadarıyla,zil işine baya güldüm:))