Cuma, Mayıs 04, 2007

Acının Tiryakileri


Bazen diyorum ki:İnsanoğlu neden kendini bile bile acıya sürükler??

Neden zor olanı ister??

Belki de birşeylere acı çekerek kavuşmak daha tatlı geliyordur insana..

Onun için çabalamak,acı çekmek,hayal etmek,bazen umutsuzluğa düşmek,tam her şey bitti derken küçük bir umut ışığı görmek..... inişler,çıkışlar.....

Evet,evet böylesi daha cazip sanırım..Böyle olduğu zaman istediğine kavuştuğundaki tat hiçbir şeye değişilmez..

Peki ya istediğini elde edemeğinde???

Hayallerinde yaşatırsın olup biter....

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben zaten her acının tiryakisi olmuşum...öyle bir şarkı vardı

Adsız dedi ki...

Bence insanlar kolay elde ettiği şeylerin kıymetini bilmiyor. Bir şeyin kıymetinin bilinmesi için alın teri gerekir.

PuCCa dedi ki...

belkide rahat batıyor

Adsız dedi ki...

talucum acılar insanı olgunlaştırır biz de yavaştan olgunlaşıyoruz işte, geçecek inşallah.. ;)

Siyah dedi ki...

cok güzelmiş..:) acıya tiryakiydim..kolay degil tabiki..ama kıymet bilmek lazım ;)

Adsız dedi ki...

acı çekerek olgunlaşmak istemiyorum ben ya