Pazartesi, Mayıs 07, 2007

GaLaTaSaRaYımMmM.....:D


Birçoğunuzun bildiği üzere fanatik GaLaTaSaRaYLıYIm.....Bu takım aşkı nereden geliyor diye soracak olsanız sanırım çocukluğuma inmek lazım :DTabi Bunda babamın Galatasaraylı olmasının da büyük etkisi var.Kardeşlerim ve ben fanatik Galatasaraylı olarak yetiştik.Her maç televizyon başında toplanılır,çay servisi yapılırdı ve maçı izlemeye koyulurduk.Annem takım tutmaz ama Galatasarayın yabancı bir ülkeyle yaptığı maçlarda bizden daha fazla futbol damarı kabarırdı.Öyle ki karşı takımın ortsa sahada yaptığı faule bile "hakem penaltımızı vermiyor,taraf tutuyor bu" diye çıkışırdı.Bizde ona belli etmeden kıkırdardık.Birde yeni bir yöntem keşfetmiştik.Bize karşı kullanılacak her penaltıda iki elimizin parmaklarını biribirine geçirirdik.Böylece karşı tarafın kısmetini kapattığmızı, penaltıyı atamayacklarını düşünürdük.Tabi biizmkiler buna inanmadığı için yapmazlardı. Bende iş başa düştü diyerek ,gidip bizzat kendim onların ellerini birleştirirdim .Açarsanız ölümü görün derdim.Birçok kere bu bağlama işi bir işe yaramadı,golleri bir güzel yedik. Bu durumda da altta kalamazdım suç sizde iyi bağlayamadınız diyerek yağ gibi su yüzüne çıkardım.Birde en çok Hakan Şükür'ü severdim hep abim gibi gelirdi ,zaten abimi de biraz benziyor.Hala severim Hakan Şükür'ü performansı eskisi gibi olmasa da her zaman takımımızda yeri olmalı

Şimdi ablalarımın çoğu evlendiği için maç zamanları bu kadar curcunalı geçmiyor.Genellikle babamla ikimiz seyrediyoruz. Ben genellikle kızdığım zaman pandiflerimi televizyona doğru atıyorum,babam futbolculara kızıyor,annem de çok bağırıyoruz diye babamla ikimize kızıyor:D Öyle veya böyle seviyorum ulen bu Galatasarayı ..Tek kanayan yaram hala Galatasarayın hiçbir maçına gidememiş olmam:( Burdan yetkililere sesleniyorum MAÇA GİTMEK İSTİYORUM....

6 yorum:

Karanlık dedi ki...

Yaşaa Fenerbahçee:))

taluyka dedi ki...

burada fenerin propagandasını yapamazsınız:Dgüvenlik fenerlileri atın dışarı:D

Adsız dedi ki...

Burdan Yetkililere Seslenen Arkadaşıma Sesleniorum Bir Maç Bileti Kaç Liraki Yetkililere Sesleniorsun Sende Her Gs Li Gibi Pintisin :) Ayrıca anlattığın Alile Dramı kalbimi :ok Okşadı Kanka Bir Ailenin Daha Önce Hiç Bu Kadar Yozlaşmasına, Bir Annenin Hiç Bu Kadar Haksızlığa Uğrmasına Ve Alay Edilmesine, aile Fertlernin Parmaklarını Bir Araya Getirme Ritüelindeki Gibi Hurafelerle Büyütlmesine Şahit Oldum. Allah Tüm Gs Li Aileleri Islah Etsin. Zuahahahh :):):):)

Adsız dedi ki...

bunlarlisede de böyleydi hele bi ayşe vardı kulakları çınlasın okula fanatik gazetesi alıp gelirdi:)ben allaha şükür fenerbahçeliyim bunlar gibi gereksiz fanatiklik yapıp madara olmadım.ayyy bide gs nin maçı olduğunda bi ayakkabılarına sarı bi ayyakkabılarına kırmızı bağcık takarları ki görülmeye değer:)yaşasın fb! yaşasın fair play!

orenbayan dedi ki...

Fenerkolik hareket engellenemez :P
ayrıca sarı ve kırmızıda yanyana hiç olmamış yazıyı boğmuş hıh...
böylede çirkefleşebilirim :P

Karanlık dedi ki...

Hanife dost dediğin böyle olur.gerçekleri söylemekten çekinmez.helal sana:)))