Cumartesi, Ağustos 04, 2007

sarı tişörtlü çocuk

hepimizin çocukluğunda, başından geçmiş,belliğinde yer edinmiş olaylar vardır..İşte bende sizlere bunlardan birini yazacağım..

Çocukluğumdan bu yana kadar hiç unutamadığım sarı tişörtlü bir çocuk var..Bu onun hikayesi:))

Seneler önce, daha ufacık tefecik bir çocuk iken:P arkadaşlarla beraber hergün bisiklet turuna çıkardık.Bütün mahalleleri keyifle gezerdik.Yine bisikletle gezdiğimiz sıradan bir gündü..

Arkadaşımla beraber yanyana bisikletlerimizi sürüyorduk.Aramızda 30 cm ya vardı ya yoktu.Kim derdi sarı tişörtlü çocuğun aramıza kara bir kedi olarak gireceğini:)

Yanyana giderken birden kendimi boylu boyunca yerde uzanmış buldum.Sağıma baktım arkadaşım yok soluma baktım arkadaşım yok,kafamı hafifce çevirince arkadaşımında iki seksen yerde yattığını gördüm.İkimizde ileriye baktığımızda sarı tişörtlü çocuk bisikletiyle hızla uzaklaşıyordu.Biz bisikletlerimizle yanyana giderken o çocuk ikimizin arasından öyle bir hızla geçmiştiki ,biz resmen etrafa savrulmuştuk.yerden kalktığımızda ikimiznde dizleri elleri kanıyordu.
Bize bisikletlerimizi alıp,sarı tişörtlü çocuğu söve söve eve dönmek düştü...

2 yorum:

mavilihüzün dedi ki...

puhahaha:)
vardır öyle çocuklar heryerde:)
geçmiş olsun, büyüyünce unutursun derler unutmamışsın:(
:):P

fersiz dedi ki...

he he o sarı tişörtlüden daha zalimi de benim abim var...bana yokuş aşağıya bir yolda frenleri bozuk bisikletini sürmem için vermişti"hani isteyip dutuyordun ya al canım"...gerisi aynı senin gibi bol kanlı bir sahne:)
mehlika