Pazartesi, Temmuz 30, 2007

Tamamiyle gerçek:)

Bu cocugu kim manyak etti:) gercek yazi:)Kompozisyon
> > (3. sinif ogrencisinden) Konu: "3 dilek hakkiniz
> > olsa ne dilerdiniz?"

çocuğun yazdığı komposizyon:

Gunumuzde cok dilek hakkimiz
olmasi cok onemlidir. Maalesef sevinerek bu
hakkimizi kullaniriz her zaman. Benim 3 dilekhakkim
olsa 3 dilek hakki daha isterdim.Elde var 6 dilek
hakki, 5 ile 3 er dilek daha dilesem 15 dilek hakkim
daha olur. 15 dilek ile her istedigimi dilerim.
Gunah degilse Allah olmayi dilerim. Allah olduktan
sonra dilek hakkim sonsuz kere sonsuz olur.Cok akili
olurum. Maalesef her istedigimi yapabilirim. Kendime
kasvetli bir yaris arabasi yaptiririm. Onunla
Antalya'ya gider dedemlerin elini operim.Dedem bana
torunum Allah olmus der. Sevinir. Harclik verir.
Abimevermez, cunku o arabaya kusan bir gerzek. Sonra
dedem mezarlikta zombileri oldurmeye gonderir beni.
Hepsini yok ederim isin kiliciyla. Babami da
bisiklet almadigi icin bir guzel doverim...

3 yorum:

mavilihüzün dedi ki...

yuh!
çocuk foxkidsdeki çizgifilmleri izlemekten ne olacağını şaşırmış...
ve 3. sınıfa gidiyor...
yazık ya:(
ama çok güldüm ha...
belki hocaya gıcıklık olsun falan diye saçmalamış olabilir.ben yapardım öyle hoca gülsün diye araya saçmalıklar karıştırıp güzel kompozisyonlar yazmışımdır da bu çocuk kadar uçuk değilimdir:)
çocuğu değil çocuğu yetiştirenleri ve hocasını eseflen kınıyorum hehe:)

PuCCa dedi ki...

ben sevdim bebeyi ya:)
mantıklı konuşmuş dilek haklarıyla bütün kötülerden kurtulmuş
babasınıda dövmüş :P

Adsız dedi ki...

bu bebe kafayı yemiş ya...harbi çok güldüm çocukta ticari bi zeka sezdim. :D iyi, dünyayı batırmamış yoksa biz de telef olacaktık:D:D (tuana)