Cuma, Ekim 12, 2007

Müzik..


Ey aşk nerdesin?
Güzel yerdesin
Sen her yerdesin
Tamam da nerdesin??


Bu aralar bu saçma şarkı dilimde ama müziği çok eğlenceli:)zaten bu aralar eğlenceli müziklere sardım..

Şimdi gelelim aşk nerde konusuna...valla orada ,burada,belki çok yakınınızda,belki uzaklarda sizi bekliyordur,ha bide koltuğun arkasında da olabilir. Bi kontrol edin derim.Ben arada bi kontrol ediyorum:P hani olur da pırtlayıverir:)

Ordan da çıkmazsa hayatınızı akışına bırakın ,bakarsınız belki birgün kapınınızı çalar,umarım sahte aşklar,aşık oldığu sananlar değil,gerçek sevmesini bilenler çıkar....Çıkmazsa bana uğrayın bi kaç formül daha vercem.Kendimi Güzin Abla gibi hissettim.:) hadi hayırlı arayışlar:)



Bir de Direc-t in pembe elbise şarksını dinliyorum bu aralar.Direc-t le tanışmam hasret adlı şarkılarıyla oldu.Gerçekten çok hoş bi r şarkı. Solistleri bitli(uzun saçlı erkeklere bu tabiri kullanırım),tiz sesli,sevimli çılgın bir çocuk...Derken ama aşkım yok şarkılarını duydum,eller havaya moduna girdim:)...pembe elbisem şarkısı da çok güzel. Direc-t en hüzünlü şarkı sözlerinde bile insan eğlendirmeyi biliyor.Düşünsenize bi rakı sofrasında abi aşk acısı çekiyor, Direc-t in pembe elise şarkısı çalıyor,abi hem içiyor hem halay modunda ."keşke tek olmasaydım,başkasıyla yatsaydım,beni aldattığında gözlerim dolmasaydı şapingg doldur abi" şeklinde:P...
dipnot:bazı sözlerde müstehcenlik olsabilir..



Sonracığıma..Emre Aydın'ın bütün şarkılarını bilidiğimi sanırdım.Gözden kaçırdığım Dayan Yalnızlığım diye bir parçası varmı.süper bi şarkı.zaten Emre Aydın ın bütün şarkılarına gözüm kapalı imza atarım.Yeğenim Emre Aydın hastası, onla konserine gitme planlarımız var.inşallah gidebilirz.Gazi Üniversitesine gelmedi ya Allah onu dop etsin:P



Nil'in bencil şarkısı da güzel .bütün şarkılar güzel yaw:P Nil in bencil şarkısı da tüm bencil dospalara gelsin.onun linkini bulamadım indirin dinleyin işte:P


Yok illa iyice damar yapacağım diyorsanız.düş sokağı sakinlerinin eski bir parçası olan Ayrılık şarkısı ve beni hiç ellere verme şarkısı bende tavsiye...

Ayrıca bu ara ninni dinliyorum.Kayahan ın "şu ninnisi".bi yakınımızın çocuğu olmuştu bu şarkıyla slayt hazırlamış çok hoşuma gitti. bir de meneşke ve halil in ninnisi:)



şimdilik bu kadar daha aklıma gelirse yazarım.sizinde tavsiye ettikleriniz varsa yorum kısmına yazıverin ...

8 yorum:

mavilihüzün dedi ki...

daha ne olsun kuzum bir parça listesi çıktı burdan :)
moralim bozuldukça bu yazıyı açıp gülcem bundan sonra :)

zehra dedi ki...

mutlu bayramlar :))

Smart Learning Hub dedi ki...

bak simdi nerden cikti bu direc-t, bayram bayram bizi taaa ne zamanlara goturdun valla cok hazirliksiz yakaladin, Alah seni ne yapsin emi.

fersiz dedi ki...

talucum bir manidar soru soran şarkı daha biliyorum aynı bu "tamam da nerdesin" gibi

Funda Arar'dan maske:

Aslında hayat zor değil
Mutsuzluk diye birşey yok, yalan
Herşey güzel olacak, herşey güzel olacak
Ne zaman, ne zaman? ne zaman ne zaman,ne zaman?,ne zaman?,ne zaman?...

taluyka dedi ki...

:)))))

PuCCa dedi ki...

yüksek sadakat aklımın iplerini saldım bu aralar bende buna taktım sende tak

Adsız dedi ki...

:D:Dçok ho$.eline emeğene sğlık:P..büük günnn 8 ARALIK yuppi ::d:

taluyka dedi ki...

evet canım inş 8 aralıkta gidiyoruzz:)))