Cuma, Ekim 05, 2007

Yupiiii..


heheh moralim bu aralar tavan yaptı niye diye soracak olursanız aile ve arkaşlarımın olşuturduğu bir komisyon çok zayıfladığım kanısına vardı.

en son bundan 2 ay öne arkadaşlarımdan muhtıra almıştım."bu ne hal az ye" diye.Türkemistan da yemeye okadar doymuşum ki buraya gelince yemek görmek istemedim ve hala iştahım açılmadı çok şükür, bide iftarı evde yapamayınca dersane kantinindeki tostlarla yetinmek zorunda kalınca böyle oldu:) ..mideme kelepçe taktırma veya liposakşın yaptırma düşüncemden de vazgeçtim:D


zayıfım, mutluyum..yaşasın 13 aralık.ne mutlu türküm diyene:P

7 yorum:

Smart Learning Hub dedi ki...

iyi de sevgili taluyka, gordugum kadariyla kilolu filan degilsin, neden zayifladim diye seviniyorsun, asil sen gel de beni gor :) amerikaya gelen herkes kilo alir, ben ayni geldigim gibi duruyorum

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim compir bunu iltifat olarak kabul ediyorum:P ama yinede fazlam vardı verdim kurtuldum:))
aman o zaman benim yolum amerikaya hiç düşmesin:D ben senin gibi formumu koruyamayabilriim:)
sayılar:)

Smart Learning Hub dedi ki...

ama amerikada olup da formunu koruyan insanlar da var. her gün koşuya çıkan, fitness'a giden insanları görüp de kös kös oturan ben nasıl oluyor da kilo almıyorum diye şaşırmadan edemiyorum.

taluyka dedi ki...

emin ol bende o kös kös oturanlardan ayrıca davul misali şişenlerden olurum:D

Adsız dedi ki...

bu halin iyi daha zayıflama.selenaya benziyonrsun:)

mavilihüzün dedi ki...

seeee
leeee
na
selena
selena
selena
zuhahaha:)

taluyka dedi ki...

selena ne bea ıykk:))heheh