Cumartesi, Eylül 29, 2007

Teknolojinin son safhası:D

Oglanhome:slm
girlevi:slm…hoş geldiniz
oglanhome:msn adresinizi oğlumdan aldım
Girlevi:evet kızım söyledi.bekliyorduk zaten
oglanhome:sizin evde başka pc varmı?hanımlarıda görüşmeye davet etsek
Girlevi:tabiiki.bizim hanım online zaten.kızda intenet cafede
Oglanhome:ok
Kaynana34 konuşmaya katıldı
Oglananası konusmaya katıldı
Oglanhome:hanımlarda geldi.ben bizim oğlanıda davet ediyorum
Cılgındamat konuşmaya katıldı
Birevinbirkızı konuşmaya katıldı
Oglananası:slm
Gırlevi:hoş geldiniz hanımefendi
Kaynana34:slm
Oglananası:hoş bulduk efendim
Cılgındamat gönderiyor
CICEK.GIF<
Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın
Kabul et (alt+C) farklı kaydet (alt+F) reddet (alt+D) Cılgındamat gönderiyor:
CIKOLATA.GIF<
Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın
Kabul et (alt+C) farklı kaydet (alt+F) reddet (alt+D)
Oglanhome:efendim sebebi onlıne ımız.hayırlı bi iş için buradayız
Allahın emri peygamberin kavli
Kaynana34:ne iş yapar olgunuz
Oglanhome:titreşim gönderir
Cılgındamat titreşim gönderdi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hehe bizimkiler böyle bişey yapsa nasıl olur diye düşündüm de anam msn de konuşmayı beceremiyo sürekli bağrıyo erkek tarafı anamın sağır olduğunu sanır Allah korusun... :D
babam da bu oğlan kimmiş neymiş ben bi googleye (ki kendisi googleye cogıl der) yazam der sonra adamlar beni almaktan vazgeçer...
bize uymadı daha teknolojik ailelerin başına artık.. :D:D
(tuana)