Çarşamba, Eylül 19, 2007

Delüüüüü!!!



Oruç başıma vurdu diye bir deyim vardır ya.Bu aralar benimde öyle. O halsiz halimle sürekli konuşuyorum.Kendi sesimden bıktım artık:D Sürekli geyiğe vurdum kendimi. Derste sürekli konuşma ihtiyacı duyuyorum.Hoca bigün sınıftan atarsa şaşmam:D Sonracığıma yeğenime bakarken onu açlıktan hamburger olarak görüyorum.Evde çok sinirli oluyorum. Sağa sola çatacak yer arıyorum evde kimse olmadığı içinde çatamıyorum.Pc başında msnden arkadaşlara çatıyorum özellikle tuanaya dün çok çattım canım arkadaşım:).Dün forumdan biri soru sormak için mesaj atmış.Öle bi mesaj atmışımki selam verdim borçlu çıktım diyerekten benden kaçtı..ühüühühü ben öcü değilim :DD Ramzan sonuna kadar beni böyle idare edin.;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tmm arkadaşım bu sefer kızmıyorum yani kızmıştım ama gönlümü aldın ben de aynı durumda olduğum için sana hak verdim..arada sırada gergin olabiliyoruz ama önemli olan gönül almayı bilmek...(ben ne diyorum ya)
:D
(tuana)