Çarşamba, Eylül 19, 2007

Blog faciası

Bugün hiç derdim yokmuş gibi bide blog faciası yaşadım.Hanifenin blogunun fonundaki resme özenip kendime de ona benzer bişey yapayım dedim.Hanife den adresi aldım(zaten o da yanlışlıkla yapmış) beni dikkatli olmam konusunda uyardı..EE ben dinledim mi ne yazıkki hayır... Yeni bir görünüm seçtim çokta hoş oldu aslında ama konuşma panom kardeş , bloglarım ,sayacım felan hepsi gitti.Önceki şeklin kodlarını almıştım ona güvenerek eski haline getiririm dedim ama olmadı.Bende panikledim google de bütün blog yardım sitelerine girip mail attım..Ona buna çattım.Eşe dosta haber saldım.Elifciim de çok uğraştı ama yapamadık.Neyse ki sağolsun tarık eski haline getirdi blogumu...Aman bidaha bilmediğim işlere bulaşırsam iki olsun:D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben dün sana nasıl olsa bilen biri çıkar düzelir takma demiştim bak blogun düzelmiş hayatın sonu değil ya daha sakin olmak lazım dimi.. :D
(tuana)

mavilihüzün dedi ki...

gördüğümde şok olmuştum :)
düzelmesine sevindim:)
geçmiş olsun iki olmasın :P :)