Cuma, Aralık 14, 2007

Doğum Günüm..



13 Aralık doğum günümdü ve süper bi gün geçirdim:)Yurdun çeşitli yerlerinde kutlamalar,havai fişek gösterileri yapıldı:p O kadar çok mum üfleyip pasta kestim ki artık uzun bir süre yaşpasta yemek istemiyorum:)) Anladım ki seviliyorum ulen:)Bu yazımda mütevazi olamayacağım artık mazur görün..Hele bir arkadaşımın "uğursuz 13 ün uğuru Seda" demesi çok hoşuma gitti:) Hediyelerim arasında ki Galatasaraylı krampon şeklindeki patikleri çok beğendim..Hatta sizle paylaşmak için resmini bile koyuyorum:p Burdan doğumgünümü kutlayan ve benim süper bir gün geçirmemi sağlayan herkese çok teşekkür ederim.Hepiniz benim için çok değerlisiniz;)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:)
mutlu yıllar dileklerimle...

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim:)

Smart Learning Hub dedi ki...

nice yillara huzur ve mutlulukla!