Cuma, Aralık 28, 2007

yine bir mim faslı....

Puccacığım beni mimlemiş.İyi de etmiş:p


Ben küçükkene:hep çirkin kalacağımı sanırdım:))


İlk Kopyam:Ortaokulda sağa sola bakarak gözümü kaydırarak masum kopyalar çekmeye çalışırdım.Asla bi kağıda yazıp veya uç kutusuna yazıp bakamazdm ,hep panik yapardım.Liseye başlayınca arkadaşlarla sıraya yazmaya başladık benimde belli başlı ilk düzgüm kopyam sıraya yazdıklarımdı.sıralar vernikli olduğu için tam yazılmazdı.Birgün okula zımpara getirdim bütün sınıf sıraları zımparalamaya başladı ortlalık toz bulutunun içinde kalmıştı:))güzel güzel kopyaları sıraya yazıp,sınavlarda bolca yararlanmışlığım vardır:)

Aslında ben: Çok sessiz görünsemde içimde geveze bir canavar var:)

En Saçma huyum:Bir yerde otururken sürekli dizimi oynatmam ve yoldan geçerken arabalardan saçıma bakmam

Cep telefonum: Zor zamanlarda başvurduğum,pekte umursamadığım cihaz

Aşk dediğin: Tadından yenilmeyen şey:)

En sevdiğim blog: hiç ayrım yapmam:)

Bende yeni bloguyla tekrar bizlerle olan Mehlikayı mimliyorum;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aşko zor zamanalrında teline sarılıoonda heç çalışmıo o zamazingo :D sana yeni bi tel alsak :D

taluyka dedi ki...

haklısın canım başımı yaktı bozuk tell:(((