Cuma, Ocak 25, 2008

Talu'nun kaygıları






Bu aralar iyice gelecek kaygıları arttı:(


1-okulu bitirince yüksek lisans yapabilecek miyim (cevap büyük olasıklıkla evet)
2-yüksek lisansı bitirdikten sonra kpss yi kazanabilcek miyim (cevap büyük olasıklıkla hayır:p)
3-hadi kazandım diyelim kpss yi öğretmen olarak doğuya atanırsam gidecek miyim (istemiyorumm hühühü)
4-evlenecek miyim:) ( ben bilmez Allah bilir)
5-boy boy çocuklarım olcak mı:)) (hayırlısı:p)
6-öğretmenlikten sıkılıp istifamı vercek miyim (belki severim mesleğimi)
7-hayallerimizdeki gibi cafe açıp başında durcak mıyız (inşallah)
8-önceden yaptığım gibi farkında olmadan yanlış kararlar vercek miyim (korkuyorum ve bilmiyorum)
.
.
.
pöf pöf sorular sorunlar bitmez hayırlısı diyelim

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlısı bakalım Talu, inşallah yüksek lisans da olur, KPSS de, evlilik de.. İnşallah herşey iyi olur hayatında. Dualarımız seninle.

taluyka dedi ki...

saol sertalp bilal:))

Adsız dedi ki...

resim tanıdık geldi sankümmmm :D :D

taluyka dedi ki...

banada:D

Ömer dedi ki...

o değil de talu manyak mısın sen :P Ya bırak bunları, düşünsene öğrencilik bitmek üzere son demler ya git keyfini çıkar et bırak bunları ((: sınav geldiğinde kpss ye gir sınavdan çıkınca düşün acaba kazanabilecek miyim diye hemen ardından ekle nasılsa geçti sınav sonuç değişmez artık :P, atama yapıldığında (inş. hayırlısıyla) gideyim hele bir bakayım de böööyle devam et...

taluyka dedi ki...

herşeyi oluruna bırak diyosun :)
sende haklısın:P

Tamkarışık dedi ki...

valla aynı kaygılar bende de var talu ya:( kendımı herseye hazırlamaya calısıyorum ama uzuyo. onun ıcın sen elınden gelenı yap da gerısı zamana kalmıs. ne zaman ne olacagı bellıolmaz;))

bu arada senı mımledım:)

Ömer dedi ki...

hımmmm... Ya snırım sen hala düşünmeye devam ediyorsun, yeni yazı yazmaya da haliyle pek zaman kalmıyor herhalde :P
neyse eskileri okuyadurayım bari (((:

diLék dedi ki...

ya fazla uzak zamanlara takılma bence (: