Cuma, Mayıs 23, 2008

Konser Çıkartması


Bu bahar şenliklerinde de bir sürü konsere gittik.Hopladık ,zıpladık, sesimiz kısıldı ama hiçbir şeyden geri kalmadık.İlk konser açılışımızı Emre Aydın ile yaptık. çok kalabalık olduğu için ortalardan seyredebildik , yerlerin çakıllarla dolu olması ayrı bir eziyetti.Tabii ki emre Aydın 'ı daha önce en önden rahat bir şekilde izlediğim için bu beni pek kesmedi ama ortam güzeldi;) Daha sonra soluğu Teoman da aldık. lisedeyken deli çağlarımda:P Teomanı pek severdim ama sonra bilindiği üzere hem özel hayatı hemde müziğinin eski kalitesinin devam etmemesi ve rocktan uzak düşmesi soğutmuştu beni ama bu konserde bütün hit şarkılarını kusursuz bir şekilde okuması ,bütün herkesin aynı şarkıyı hep bir ağızdan söyleyebilmesi mükemmeldi.Helal olsun dedim adama.Zaten hiç bir kosnerde görmediğim kalabalığı Teonunkinde görmüştüm.Bindiğimiz taksici bile her konserde bir posta müşteri alıyordum teomanda beş posta müşteri aldım dedi.Ha bide konsere giriş alanında erikçiler vardı erik tezgahının üzerine teomanda buradan yiyor yazmamış mı baya bi dalga geçtik hatta resmini çekip buraya koycaktım ama o ara kaynadı:) Ondan sonraki gün Manga konserine gittik ama ilk 3 şarkısından sonra çıktık İbff'deki fasıl konserine gittik fasıldan daha memnun kaldık:) Bu konserlerden sonra İbff nin konserlerine damladık .Konserine gidip gitmemekte tereddüt ettiğim Volkan Konağın bize bahar şenliklerinin en güzel konserini yaşatacağını daha önceden söyleselerdi inanmazdım.Adam herşeyiyle süperdi repertuarıyla ,sıcak kanlılığıyla,lafını bilip gönüllerin kazanmasıyla,sahnede zeybek ve kolbastı oynatmasıyla süperdi yahu kelimeler kifayetsiz kalıyor:)tamam abartı gibi olabilir ama o konserden çıkıpta bir tek olumsuz söz söyleyen duymadım bence teomanı bile solladı:P Sonracıma Ankara Üniversitesine Leman Sam kosnerine gittik ama gitmez olaydım:((Konser ile ilgili olan bir durum değil ama özel konulardan dolayı gitmemem gerekirken ,düşüncesizlik yapıp gittim.sonrası cefasınıda çektim tabii:((ve ertesi günkü şebnem ferah ve hayko cepkin konseri hayalini başka bir bahara bırakarak bahar şenliği sezonunu kapattım.Kısacası baya eğlendik .tadını çıkardık artık final zamanı

0 yorum: