Perşembe, Mayıs 01, 2008

Talihsiz Günler


Bu aralar terslikler üst üste geliyor öncelikli olarak cep telefonumu tuvalet deliğine düşürdüm:)))Şimdide cüzdanım çalındı .hayır ben çalındığına hala hiç inanamıyorum yaa!! kolumun altındaki çantadan nasıl alırlar!!hala evde kaybettiğimi düşüyordum ki artık umudumu kestim:/cüzdanım her zaman yanımda olmasına rağmen paramı genelde montumun yada kotumun cebimde taşırım o yüzden şanslıyım cüzdan da para yoktu, hırsız eminim arkamdan sövmüştür:))ama bana bir sürü iş çıkardı nüfus cüzdanım,okul kimlik kartlarım,ehliyetim,bankamatik kartım,resimlerim hepsi gittii:((bahar şenlikleri de geliyor konserlere kimliksiz nasıl gireceğim diye düşünüyorum neyse buluruz elbet birilerinden.tabii ki bu küçük olayların keyfimi bozmasına izin vercek değilim:))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

cicim yatağının ve komodinin altına baktın mı aslında komodinin arkası da olabilir bide diğer çantalarına bak oralarda da kalmış olabilir ben de çalınmış olma ihtimalini düşük görüyorum...

diLék dedi ki...

kalan sağlar bizimdir deyip, keyfine bak ((:
bizim arkadasın da başına gelmişti.belediye otobüslerine sürekli binerken öğrenci belgesi gösteriyordu. biraz komik oluyor ama olsun sonucta şenliklere sorunsuz girmek var (:
alıver öğrenci belgeni :D

taluyka dedi ki...

hehe cüzdanım çok şükür bulundu hırsız atmış bir köşeye bir teyze bulmuş kimlk kartını görüp okulu felan aramış....sonunda bana ulaştı çok şükür kartlarım yerinde:)))