Cuma, Haziran 27, 2008

2,5 film




Dün tatilin veridiği sıkıcılıktan kurtulmak için kızlarla bir arkadaşımızda kalmaya karar verdik.E kızlar bir araya gelince ne yapar ondan bundan konuşup dedikodumuzuda yaptıktan sonra akşam üzeri kızlarla Dikmen Vadisine gittik Ankara da doğmuş büyümüş bi insan olarak okadar tanınmış bir parkı ilk kez görüyordum nese iki gezdik üç dolandık vadinin yukarısında Melih Gökçek in evi varmış vay adama bak nerelerede oturyor diye bikaç tane sövdükten sonra evimize geldik ne yapsak geceyi nasıl geçirsek diye düşünürken yandaki internet kafeden film kiralayakım dedik 3 tane film kiraladık.

1-Söz ve Müzik
2-Apocalypto
3-Kanlı Elmas


İlk olarak Söz Müzik adlı filmi seyretmeye başladık.Arkadaş bu filmi bi gazetede görmüş ve hakkında iyi yorumlar yazıldığı için izlenmeye değer diye düşündüğünden bize aldırdı(mış-film sonrası savunması) filmin türü romantik komedi yazıyordu ama filmde komediye dair hiçbir şey göremedik.filmin yarısında ben oflayıp puflama başladım çok sıkıldım .Kzılara ben sıkıldım izlemesek mi felan dediysem de bizim romantik hatunlar dur ya daha kızla erkek birbirine aşık olcaklar bilmem ne dediler nese bu salaklar aşık oldu birbirlerine ama filmi toparlamaya yetmedi.Filmi memnuniyetsiz bir şekilde bitirdik.

İkinci olarak Mel gibson 'un Çekitiği Apocalypto adlı filme geldik.Film hakında hiçbir fikrimiz yoktu hatta kızlar büyüsü bozulmasın diye cd üzerindeki özeti bile okutmadılar.Neyse filmi izlemeye başladık Maya dilinde çekilmiş bir filmdi.Film öyle bir sardı ki bizim filme başlamadan önceki varolan uykumuz kaçtı herkesin gözü fel fecil açıldı kızlarla her sahne hakkında ne olacağına dair tahminler yapmaya başladık. onlar hep iyimser davranıp güzel yorumlar yaparken ben filmdeki bütün iyi karakterleri çoluk çocuk demeden öldürdüm kimisini süründürdüm uzuvlarını koparttım derken beni zor susturdular ama film boyunca çok stres olduk yani kısacası beklediğimizden çok daha güzel filmdi.Filmin başrol oyuncusunu filmin ortalarına doğru iyice gözümüzde büyüttük,filmin başında sümüğümüzü atmayacak kadar beğenmediğimiz bebe birden Murat Bozumsu(bozumsugillerden) bir adam oldu.şöyle yakışıklı böyle yakışıklı bunun ormandaki bakımsız hali böyleyse normal yaşamda nasıldır felan dedik az önce google baktım da filmdeki hali daha iyiymiş normalde bir şeye benzemiyormş:/Futbolcu Ronaldinho nun biraz daha düzgün hali,melül bakışlı,çırpı bacaklı,alnı açık bi arkadaş.

İşte yukarıdaki de resimleri şimdi bunun neresini beğendiniz derseniz filmin gazıyla yaptık bi hata:P ama ossun filmde çok karizmaydı.

herneyse sonra 3. film olan Kanlı Elmas' a geçtik ilk cd yi izledikten sonra saat sabah 5 e geliyordu ve bizi göz kapakları daha fazla taşıdığı yüke dayanamayarak kapandı ve 2 .cd yi izleyemedik yanımızda 3 defa bu filmi seyretmiş arkadaş filmin çok güzel olduğunu asıl atraksıyonun 2.cd de olduğunu söyledi.Yani kıssadan hisse Apocalypto ile Kanlı Elmas izlenilesi bir fim olup şahsım tarafından şiddetle tavsiye edilmektedir.


4 yorum:

Adsız dedi ki...

All I can say is nothing because your blog is not interesting to read.

Adsız dedi ki...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.

Adsız dedi ki...

O kızlardan biride bendim arkadasım cok guzel yazmıs o ıkı fılmıde mutlaka ızleyın...

Adsız dedi ki...

çok gusel bir filmdi..