Pazartesi, Haziran 23, 2008

Taşınmak


Bu aralar evde bir taşınma telaşı var.Etarfımda birçok kişilerin sürekli ev değiştirdiğini semtten semte gezdiğini görürdüm ama bunlar bana uzak şeylerdi çünkü doğdumdan beri aynı evde yaşıyordum.Şimdi ise doğduğum evi bırakıp başka bir semte taşınacağız, önceleri taşınacağız düşüncesi koymuyordu ama zaman yaklaştıkça koymaya başladı.Biizmkilere siz taşının burda benim odamı bırakın ben burada kalacağım demeye başladım.Düşünüyorumda hergün okuldan eve geldiğim yoldan birdaha geçmeyeceğim ,çocukluğumu geçirdiğim,oyunlar oynadığım yerleri birdaha göremeyeceğim,anılarımın çoğu buarada kalacak..Birde şuan oturduğumuz yer şehrin merkezindeydi her yana yakındı kızılaya 20 dakikada varabiliyordum taşınacağımız yerde ise yol çilesi başlayacak:( taşındığımız yerin avantajı ise iş yerimize yakın olması ve müstakil bahçeli bir ev olması.Zor gelecek ama insan bu dünyada herşeye alışıyor, bir ev değişimi değil mi onada alışırız:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Well for me its better to be more realistic.

destinaaaa dedi ki...

baya merkezdeydi canoo,sanayide işin düşse iki adımdı:)bence yenilik iidr,evde uyuduğun ilk gün gördüğün rüyaya dikkat et:)öle derler aklında olsn