Perşembe, Temmuz 03, 2008

Duyarlılık



Cola Turca çıktığından beri Coca Cola ile arasındaki tat farklığından bahsedilir kimine göre Coca cola daha iyidir ,azınlığa göre de Cola turca güzeldir.Bende tat bakımından Coca Cola nın daha iyi olduğunu düşünüyorum ama uzun bir zamandır Coca cola almamaya çalışıyorum ve almıyorumda. biizm bu yakınlardaki market cola turca satmıyordu.inadına her kola alacağımda orada satılmadığını bildiğim halde o markete de gider cola turca var mı diye sorardım ve sonunda bu psiklojik baskım sonuç verdi artık cola turcayı getirmişler.Kola düşkünü bir insan olarak bende memnun değilim bu durumdan iç rahatlığyla coca cola içmek isterim ama gel görelimki dünyada bir ülkeye yapılan bir zulüm varsa ve o zulüme dolaylı yoldan bizimde katkımız olacaksa bazı fedakarlıklar yapmak gerekir.Bunun için Coca Cola ya para kazandırmamak adına o markayı almıyorum.Umarım hepimiz bu konuda biraz daha hassasiyet gösteririz.


Ayrıca Hepinizin Regaip Kandili Mübarek olsun.Kardeşlerimize de dua etmeyi unutmayalım:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tamamen katılıyorum..bebeklere uzanan eller kırılsın..