Pazartesi, Nisan 20, 2009

mavi önlüklerimiz


bugün otobüsle bir okulunun yanından geçerken,bahçede mavi önlükleriyle oyanyan öğrenciler gördüm.çok şaşırdım çünkü artık mavi önlüklerin tamamen kullanımdan kaldırıldığını düşünüyordum.

çok sevindim mavi önlüklü çocukları gördüğüm için.baştan beri karşıydım zaten küçücük ilkokul çocuklarına etek,gömlek,yelek,pantolan,kravat,armadan oluşan formaları giydirilmesine.

zaten estetik olarakta formalar, mavi önlükler kadar güzel durmuyor..o çocukları görünce kendi ilkokuldaki mavi önlüklü halim geldi aklıma ,çok hoşuma gitti onları o şekilde görmek.

keşke bütün okullarda mavi önlük uygulaması başlatılsa:/

9 yorum:

stickman dedi ki...

ticari bişey bence. tekrar dönmezler önlüğe. çünkü gömlekti, pantolondu, hırka-süveter filan. önlük parasının kat kat fazlası. bi de yıkanması. daha çok çamaşır yıkanıyo tabi. bu da daha çok deterjan demek. detarjan üreticilerinin daha fazla para kazanması demek. nakliyat. önlük tek parça, daha az yer kaplar. taşıması daha ucuz. nakliyecilerin daha az para kazanması demek :D vauuv iki dk da işin duygusal boyutundan kendimi soyutlayıp ticari analiz yaptım. özür dilerim :D hepimizin hayatında mavi önlüklerin yeri büyük tabi. bizden bi kaç yaş büyüklere sorsan onlarda da siyah önlük hasreti vardır :D

zehra dedi ki...

bende mavı onlukle okumus bırı olarak
mavı onluk dıyorum baska bırsey demıyorum

taluyka dedi ki...

stickman- valla olayın görünmeyen yüzünü aydınlattın tebrikler:)

zehra-aynen diyorum başka bir şey dmeiyorum:)

Haccecan dedi ki...

ben siyah önlüklerin giyildiği dönemde ilk okulu okudum.. ben hiç göremiyorum siyah önlüklü :(((

taluyka dedi ki...

hiç kalmadı siyah önlüklü:/
bu gidişle mavilerede elveda diyeceğiz

pi dedi ki...

önlük neyse de... yakalık olayı yok mu:) her gün parçalanırdı benimki :)

orange hero dedi ki...

benim şuan ingilizce öğrettiğim öğrencilerim de mavi önlüklü. ah ah, TEGV harika bir iş yapıyor :)

Ben de mavi önlük takıyordum. hatta yakalık olayına katılıyorum.. bi sürü de parmak izi olurdu, ıyy : )

Antartika Konsolosu dedi ki...

siyah önlük çağı çocuğuyum ben de. yaşlandığımı fark ettim birden (:

stickman'a da katılıyorum. alın verin ekonomiye can verin durumu gibi oldu

Adsız dedi ki...

seda benim bildigim hala ilkokullarda mavi önlük uygulamasi var :D yani sistem değişmedi :) ben siyahla mavi önlük karısımı zamanlarini gördüm gerci ama mavi bence de daha güzel duruyor.
Bu arada okul kıyafetleri kaldırılsın diyenlere de karsıyım.Serbest kıyafet uygulamasi asla gelmemeli:)
bu arada bütün okullar deme ya lise öğrencilerini mavi önlüklü düşünemiyorum ehehe :D