Perşembe, Nisan 30, 2009

piranaa


ben nasıl bir insanım yaa kendimi masa süpürgesi gibi hissediyorum.. bir gün memlekette kıtlık çıkarsa benim yüzümden

yemek yemek benim için bir sanat, bir zevk,yaşamanın anlamlarında biri
çok seviyorum yemek yemeyi ,değişik tatları tatmayı ama olayı abartıyorum.
ne olacak halim bilmiyorum

tuzlu bir şey yiyiyorum ama hemen ardından canım tatlı bir şey istiyor ,tatlıyıda yedikten sonra tekrar tuzlu yiyorum.kurtulamayacağım bir kısır döngünün içindeyim.bugün bu döngüden çıkamadım :((

diyette yapamıyorum ,en uzun diyetim 2 gün sürmüştür ama o iki gün sonunda da yemek yemekten mide fesatı geçirmişimdir

yardım eli bekliyorum devletten,rehabilite tesisinemi yatırırlar ne yaparlar bilmiyorum ama içimdeki piranaya biri durdursun.

kendime şu şarkıyı armağan ediyorum:

benim bedenim xl
simdi oldum xxl
yok mu buna bir care
oklava ceviriyorum
kalcami duvarlara vuruyorum
sinav mekik cekiyorum
olmuyor olmuyor bu kilolar gitmiyor
bu cile ne zaman biter?
yeter allahim yeter
yarim ekmek arasi döner ayranla nasil gider
bu diyet burda biter!

5 yorum:

Haccecan dedi ki...

bir zamanlar bende öyleydim... nasıl mı kurtuldum... zamana bırak her şeyi... yemek yeme ortamından uzak dur.. başka uğraşlar bul kendine... yürüyüşe çık... bir hobi bul... mümkünse birisiyle iddalaş... iş iddaaya dökülünce daha başarılı oluyorsun..

taluyka dedi ki...

uzaklaşamıyorum ahanda az sonra arkadaşlarımla buluşacağım yemek yiyeceğiz diye sevnirek gidiyorum:)

iddialaşma fikri iyi aslında;)

zehra dedi ki...

aynı ben
bende bebısı bahane edıyorum sanırım ama canım devamlı yemek yemek ıstıyor

stickman dedi ki...

"tuzlu bir şey yiyiyorum ama hemen ardından canım tatlı bir şey istiyor ,tatlıyıda yedikten sonra tekrar tuzlu yiyorum."

hayatımı özetlediğin için teşekkür ederim :D bazı insanlar tatlı yiyicen tıkandıklarını söylerler. ben daha çok acıkırım :D sende öylesin demi biliyorum. napalım işte böyleyiz biz. boşveeer.

taluyka dedi ki...

zehracığım sen ye yahu hiç olmazsa bi nedenin var:)

stickman -evet yaw boşverelim gitsin.hakkı buluttan sana ben buyum şarkısını armağan ediyorum:p