Salı, Mayıs 05, 2009

Talu'dan kısa kısa

*hayatım boyunca alışveriş yaptım ama hala giyecek bir şeyim yok

*ilk defa saçımı boyatmaya bu kadar ara verdim yaklaşık 8 aydır boyatmıyorum.dip boyam fena halde geldi.sarı saçı çok seviyorum ama çok yıpratıyor saçımı:(

*len kpds ye girdim tam bir facia,soruları görünce ingilizce öğrenme azmim içime kaçtı

*bu yıl benim lale devrimdi,gezdim ,dolaştım,yedim,içtim...seneye çok yoğum olacağım gibi geliyor Allah izin verirse.

*etrafımda evlenipte, evlendiklerine pişman olan arkadaşlarımı görünce korkuyorum, bu yüzden uzun bir süre evlenmeyi düşünmüyorum

*Galatasaray şampiyon olamayacak bari anadolundan bir takım şampiyon olsun.inşallah sivasspor şampiyon olur

*kırşehirsporun 1.lige çıkmasını istiyorum

*bu aralar herkese gıcık oluyorum,her yapılan sinirime dokunuyor.ne oluyor bana bilmiyorum


*bahar şenliklerine az kaldı yehuuuu:)

*bazen hayatın git gide beni kötüleştirdiğini düşünüyorum,gıcık bir insan oluyorum bazen

7 yorum:

zehra dedi ki...

sinir oldugun hersey senden uzak olsun :)))

taluyka dedi ki...

tşk ler:)))

stickman dedi ki...

bu nikahta keramet vardır sözü yalan mı ya, evlendikten sonra nasıl pişman oluyolar anlamıyorum :)

Smart Learning Hub dedi ki...

valla talu evleneceksen erken evlen derim yas gecince cok zor oluyor bak benden soylemesi

taluyka dedi ki...

stickman-yalan o söz,insan evliliğe dair çok hayal kuruyor ama beklentileri gerçekleşmiyor

compir-erken evlenmeyi düşünmüyorum daha mesleğimi elime almam gerekiyor,bir de evlilik sorumluluk demek daha hazır değilim gibi:)

cesetizleri dedi ki...

gez ye iç en güzeli.. seneye de ister çalışırsın ister gezersin yine. ay gezme fırsatını değerlndirsin herkes 70 milyon bizi izliyor burdan haykırıyorum benim gibi evde kalmasın kimse çok sakat.

taluyka dedi ki...

:))evet evde kal mak çok zor be güzelim hepiniz yerine gezicimm:)