Çarşamba, Aralık 16, 2009

zorlama var


bugün domuz gribi aşısı oldum, daha bir yan etkisini görmedim çok şükür .bence herkes aşı yaptırmalı ,kendine yaptırmıyorsa çocuğuna yaptırmalı. sonra " vay keşke bende çocuğuma aşı yaptırsaydım da, tek bir kaç yan etkisi olsaydı da, çocuğum yanımda olsaydı" dememek için yaptırın .ben aşıyı yaptırmadan önce baya bir araştırdım ,halk çok bilinçsiz kulaktan dolma bilgilerle aşıya karşı çıkıyor.domuz gribi aşısı olmayan kişiler grip aşısı da olmasınlar,çocuklarına kızamık,çiçek aşısıda vurdutmasınlar çünkü domuz giribi aşısından kaynaklı olabilecek yan etkiler bu aşıda da mevcut.

8 yorum:

HüseyinSYK dedi ki...

Dünya ekonomik krizin eşiğinde, ip cambazlığı yaparken..Kitlelerin cebindeki üç kuruşun hesabını yapan uluslararası kuruluşlar akbabalar gibi dönerken...
Ne domuz ne kuş ne at gripleri gelir geçer
Ve bizler daha ne aşılar oluruz..
Kim bilir.??

taluyka dedi ki...

doğru söze ne hacet

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

önceki aşı ile karıştırıldığı için böyle halk ikiye bölündü.

Tamkarışık dedi ki...

bu uydurma diyorlar. İlaç firmaları para kazansın diye bir doktor bunu çıkardı diyorlar. Siz ne diyorsunuz Talu hanım :)

Tamkarışık dedi ki...

ha bu arada şu yandaki tamkarışık linkini değiştir 4 aydır güncellenmemiş :)) tamkarisik.com oldu artık

taluyka dedi ki...

sürüden ayrıla koyun, olabilir:)

tam karışık,söylentilere inanmayın aşı olun derim:P linki dğiştirim

Sezercan Keleş dedi ki...

taluyka mime geel mime
zrcan.blogspot.com

Sezercan Keleş dedi ki...

szrcan.blogspot.com link yanlış vermişim