Pazartesi, Şubat 11, 2008

2007 yılının değerlendirmesi



Koskoca bir yılı daha yedik bitirdik..Üzerimize afiyet bizde kazandırımları ve kaybettirdikleride oldu.
10 madde de 2007 yılına Şöyle bir göz atalım

1-Üniversitenin 3.yılına başladım ve bitirdim (sıradan bir olay)

2-Birsürü yeni insan tanıdım (iyisiyle- kötüsüyle,iyi görünüp kötü oluşuyla,sinirli görünüp yumuşak olanlar..bir sürü yeni karakter)

3-Hiç haberimin olmadığı bir olaydan suçlanmanın ne demek olduğunu öğrendim:O

4-Çok iyi olduğunu sandığım, inandığım kişinin ne bok olduğunu sonradan anladım.

5-Yurtdışına çıkarak yeni bir kültürü tanıdım,çok eğlendim,güzel zaman geçirdim:)

6-Facebook illetiyle:p ilkolkul ,ortaokul ve lise arkadaşlarımın şu an nerde ve ne yaptıklarını,son hallerini görme fırsatını yakaladım

7-okul hayatımın en güzel bahar şenliklerini bu senede yaşayarak hayatımda hiç gitmediğim kadar çok konsere üstüste giderek ,birgün boyunca yataktan kalkamayacak kadar yoruldum:D

8-bu senenin sonu hayatıma mutluluk katan birini getirdi:)

9-okulun sonu yaklaştıkça gelecek kaygısı ön plana çıkmaya başladı:/

10-senenin son günüyse hayatımın en boktan günü oldu..arkadaşlarla güzel bi yılaşı planı yaparken kötü bir haberle moralim sıfır oldu ve eve dönerek yılbaşını tek başıma bunalım bi şekilde yatarak geçirdim:/


ama olsun 2008'e kötü girmem böyle gitceği anlamına gelmiyordu
ve öyle de oldu şuan süper gidiyor herşey ve Allah bozmasın inşallah böyle de devam eder:))



Dip not:Olaylar numaralandırlırken yaşanılan tarih düzenine göre sıralanmamıştır:P

0 yorum: