Pazartesi, Şubat 11, 2008

Mim Bam Bom:P

hehe yine bir mim faslında beraberiz bu mimlerde olmazsa bloga yeni gönderi ekleyemeyeceğim:D
Sevgili OmAr tarafından mimlenmişim.Bu seferki mim konumuz: "Neden blog yazıyorum".
Aslında benim blog maceram arkadaşlarımın bloglarını gezerken sayfanı üstünde bulunan blog oluştur yazısına şuursuzca tıklayarak oldu.Aslında hiç aklımdan geçmemişti bi blogum olsun yazı felan yazayım diye.Tamamen sağa solu kurcalamayla oluşturulmuş bi blogtur benimki:D Sonra pek yazma kabiliyetim olmamasına rağmen saçma sapanda olsa yazmaya başladım,nette bulduğum eğlenceli şeyleri ekledim.Ara sıra sıkıldığımda oldu silmeye kalkışıp vazgeçtiğim oldu ama baktimki canım sıkıldığıda ilk başvurduğum yer blogum.hem oyalıyor hem can sıkıntısını alıyor ,mutlu veya hüzülü olduğumda dertleşirmiş gibi bloguma yazıyorum he dert ortağı hem de sırdaş:P..Öyle işte:D
bende yeni blog kardeşim sezercan'ı mimliyorum.kolay gele:D

3 yorum:

hello dedi ki...

saolun varoglun

Lord_SekiL dedi ki...

SElam blogger yanı turkce konusak blogcu ıı bı bloga sahıpsın begendım sureklı takıp edıorum bı yourm yapmadan gıtmek olmas dedım
nese Allaha emanet ol:)

taluyka dedi ki...

saol yinede bekleriz;)