Cumartesi, Mart 29, 2008

Hastayım ben hastayım


Bu dönem okulun son dönemi olması itibariyle ,sınıfımızla 3 yıl boyunca yapamadığımız bütün organizasyonları bu döneme sıkıştırdık geçen hafta Göksu Parkında pinkik yaptık çok eğlenceliydi.Yakan top oynadık , dağ kızağına bindik,mangalımızı yaptık sonra apar topar ikinci öğretimlerle yaptığımız derse yetiştik.Ertesi gün yorgunlukta derse giremedim:)Bu haftada harikalar diyarına gitcez çocuuklar gibi eğlenecez inş:)Yarın da ablalar,yeğenler konser modundayız , geçen günlerde arkadaşımla konuşuyordum bu kış hasta olmadım felan diye bunu dedim 1 hafta sonra yani şuan boğazım şişti,grip oldum,sesim kısıldı.Hemde konser arifesinde:((Konserde bağıra çağıra şarkı söyeleyecktim oysa:(( Neyse artık son gücümlede şarkılara eşlik ederim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun talu :) o kadar hareket edersen olacağı bu tabi :D

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim
:P