Salı, Mart 18, 2008

Talu'nun Top 10 Listesi


Sizlerle bu aralar çok dinlediğim şarkılardan oluşan top 10 listemi paylaşacağım

10-Lal-i Reyhan-Nurettin Rencber (bu şarkının 10 numara olmasının sebebi diğer şarkıların bundan daha güzel olduğunu göstermez.Tek sebebi çok dinlemekten kaynaklanan kulak aşinalığı ve yeni şarkıların bu nedenden dolayı daha cazip gelmesi)

9-Feridun Düzağaç-Beni Bırakma( güzel,hoş bir şarkı)


8-Neslihan-Hiç Sevmedim (Bana göre çok eski bir şarkı ama uzun zamandır dinlemiyordum ama dinlenilesi bir şarkı)

7-Ezginin Günlüğü-Gemi(ilk dinlediğimde şarkıyı beğenmemiştim tarzım değil felan demiştim ama sonra yavaş yavaş müptelası oldum)


6-Grup 84-Son Mektup


5- Emre Aydın ve Hayko cepkinin bütün şarkılarını bu numaraya eklediğimi farzedin dinleyipte beğenmediğim şarkıları yok;)


4-Mustafa Sandal-Gönlünü gün edeni


3-One Repulic-Its too late to apoligiz



2-Ayça-Kanar mıyım?( Şimdi Ayça mayça noluyoruz o da sanatçımı? ses var mı? sorularını geçip direk şarkıyı dinleyin pişman olmazsınız:)



1-Badem & Özlem Tekin-Kalpsiz (Bu aralar en fazla zevkle dinleidğim şarkı:)

5 yorum:

fersiz dedi ki...

eskilerden oluşturduğum listeme hiç bir reform yapmadığımı anladım okuyunca:D haykoya ben de katılıyorum ama emre aydının telaffuzunda biraz sorun var "git ıhhh gideccjjeksen bekleme farklı deyğilsin sen deae" gibi garip sesler çıkarıyor gibime geliyor..garip ses deyince haykonun da çığlıkları var ama ona imtiyazım var o çığlıklar şarkının parçası zaten:D .. bir de bu emre aydım fena darılmış birine anlaşılan şarkılar sitem dolu...hım diğerlerine de bir göz atalım;)ne dertliymişim bak yav.

Ömer dedi ki...

aaa olmaz ki ama hani müslüm, ibo, ferdi, eshefle kınıyorum seni Talu... 3 baba olmadan liste mi olur yahu, cık cık cık :P

Ömer dedi ki...

spam o spam sil onu :P
arkadaşla bu reklam şeysine bakıyoruz da olmazsa adsense koy onda filitre avr :D

taluyka dedi ki...

tamam omar saol;)

Smart Learning Hub dedi ki...

su saydigin sarkilarin hicbirini duymadim bile, ne kadar uzaklasmisiz tr'den...