Pazar, Mart 30, 2008

Konser İzlenimleri




Dün M.e.b Şurasındaki Emre aydın konserindeydik.Konser hakkındaki izlenimlerim:Emre Aydın beklediğimden daha kısaydı olmasına karşın beklediğimden daha yakışıklı bebek suratlı bir adamdı.Hayranları genellikle lise talebesi:PZaten bizde lisedeki yeğenimin ısrarları sonucu o konserde bulunduk ama benimde çok beğendiğim bi sanatçı olduğu için işimede gelmedi de değil:)Kendi şarkılarının yanı sıra Sezen Aksu,Blent Ortaçgil ve Cem Karaca nın parçalarını da güzel bir şekilde seslendirdi.Ney,piyano ,gitar ve davul çalarak 10 parmağımda 10 marifet mesajı verdi ama Sahneyi pek iyi kullanamadı bence, hep aynı yerde durdu,giyinişi de pek beğendiğini söyleyemem daha spor giyinebiliridi.Bu konserde anladım ki yaşlanıyorum galiba.. konserin yarısından sonra pilim bitti zıplamayı ve şarkılara eşlik etmeyi bırakıp gençlere sahneyi bıraktım:P ama yinede bahar şenliklerindeki konserleri iple çekiyorum daha dökülecek çok kurdumuz var:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yha ben rock sevmezdim..:D

destinaaaa dedi ki...

emre aydın konserne girişte yakalamıştm seni::)

Ömer dedi ki...

Emre aydının tipi falan bir yana ciddi manada kişiliği düzgün ve efendi bir kişi olduğunu da eklemek isterim :D
Şenlikler vakti geldiğinde her üniversiteye git kaçırma sakın, iyice bi dök kurtlarnı kalmasın kıyıda köşede ((: