Salı, Nisan 01, 2008

İlginç

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Hakikaten ne garip yahu :D

Hülya Konar dedi ki...

bu yazı benim favori yazılarımdandır ve arşivimde durur.ben çok hızlı yazarım ve yazarkende çoğu harfi atlarım.tabi atladığım harfleri ben bilinçli seçmem,tamamen içgüdüsel olarak yokluğu fark yaratmayacak harfleri atarım.bu bana zaman kazandırıyor.tabi bu huyumdan dolayı çok eleştirilirim:) ehh ne diyelim anlayanla anlamayan bir olurmu dimi ama :) tşkrler bu yazıyı sayfana koyduğun için...

taluyka dedi ki...

uheuhe haklsın.rica ederim:)

Adsız dedi ki...

biyoda okumuştum ilk aciyip şaşırmıştım
önce aa salak yanlış yazmış dedim,okudum bitince meğer ben salakmışım dedim
puahhahaaaaa,dur linki bulayım yazayım
http://biyonikkedi.blogspot.com/2008/03/hfraliren-srisai.html

http://biyonikkedi.blogspot.com

benimmi
ne yazıki henüz bir blogum yok
ben okuyucuyum,okusanıza olm
ehuehuehheeee

kerim

Adsız dedi ki...

I dοn't know if it's just mе or if eѵerybodу elsе
еxρeгiencing issues with your ѕite.
It appears aѕ though somе οf the written tеxt within уour
рosts aгe running off the sсrеen.
Ϲan sοmeone elѕe ρlease commеnt
and let mе κnoω if this іs haрpening
to them toо? Τhis might be a problem with mу browsег because ӏ've had this happen previously. Cheers

Feel free to visit my blog SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

Τhіs post will asѕist the іntеrnеt viѕіtors fоr сreating new weblog or
evеn a blog fгom staгt to еnd.


Mу weblog; http://www.Youtube.com/

Adsız dedi ki...

I waѕ recоmmendеd thiѕ web ѕite by meаns οf mу cоusin.
Ι аm no longеr certain whethеr this post is
written through him as no one else realіze such ԁesignаtеd
about my trouble. Yοu arе inсrеdible!
Thanks!

My ρаge: SEOPressor V5
my web site: seopressor version5