Cumartesi, Nisan 05, 2008

Blogta Altın Günü



Mahalledeki eski arkadaşlarla her ay "gün" adı altında toplanıp hem özlem gideriyoruz hem de cüzi bir miktarda para döndürüyoruz para bahane eğlence şahane:))Bugünde o günlerden biriydi arkaşlarla toplandık pastlarımzıı böreklerimizi yedik, eğlendik, kurtlarımız döktük:))
Şimdi de sanal ortamdaki arkadaşlarla "Blog günü" olayına girdim.Bu gün olayı beni iyice sardı,gerçek hayattan sanal ortamdaki güne de yelken açtım sağolsun Omar sayesinde:)Ben 2.sezonunda güne dahil olduğum için bu konuda biraz acemiyim ama kısacası her hafta birinin blogunda toplanıp birbirimizi ağırlıyorumuşuz:)Herkes kendi blogunda günü olan arkadaş hakkında yazılar yazıyormuş,geyik yapıyormuş.Anlayacağınız eğlenceli bir iş gibi görünüyor:)hadi bakalım hayırlısı olsun.

10 yorum:

Ömer dedi ki...

Talu günlük hayattaki günle sanaldaki hafiten karışmış :P Haftada bir yerine ayda bir yazmışsın bizim sanal gün için((: iyisi mibiraz dinlen sen yorulmuşsun belli ki:P

taluyka dedi ki...

zuhaha pardon ya :))))

Hülya Konar dedi ki...

bence ikinizde dinlenin biraz :) " kısacası her hafta birinin blogunda toplanıp birbirimizi ağırlıyorumuşuz" şeklinde yazılmış ya... sevgilerimle...

Ömer dedi ki...

Hülya, talu çakallık yapmış :P:P:P

taluyka dedi ki...

hoşgeldiniz:))

ya/sin dedi ki...

Hoş gelişler olsa sana da :)

ya/sin dedi ki...

"hoş gelişler olsun" diyecektim :)

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Hoşgeldinnn:)

hello dedi ki...

ya talu reis sen bayanmıydın..x)

taluyka dedi ki...

hehe evet:)