Cumartesi, Mart 07, 2009

atraksıyonlu bir gün


ben haftanın bazı günler ingilizce kursuna gidiyorum . kurs baya geç bititğinden ve bizim oralarda çok fazla başı boş köpek olduğu için babam beni almaya sopayla geliyordu .Bugünde babamın işi varmış annemle ablam beni almaya gelmişler. ben otobüsten indikten sonra bi baktım gaipten bir ses"Taluuu" diye biri bağırıyor.Bende "noliii yaww" dedim.Sese doğru gittim.

Birde ne göreyim ablam su var mı diye bağırıyor ben ne olduğunu anlamadım yine noldu diye bağırıyorum. ablam geri dön büfeden su al diyor.ben şuursuz büfeye doğru koşmaya başladım
sonra döndüm kendi kedime" ben niye büfeye gidiyorum eve daha yakın eve giderim "dedim.ablam panikten şuurunu yitirmiş beni su almaya gönderebileceği en uzak yere gönderiyor

sonra onlara doğru yaklaştım annemi gördüm. annem yüzünü gözünü tutuyordu.
telaşla noldu dedim .meğer karşılarına köpek çıkmış bunlara saldırmaya kalkmış .ablam bir yandan sopayı savururken bir yandan biber gazını sıkmış.rüzgarda ters yöne estiğinden bütün biber gazı annemin gözüne dolmuşşş

annem gözünü açamıyor,nefesi daralmış kadının, ben koşa koşa yakındaki camiiye gittim.oradaki çeşmeyi açayım derken çantam çeşmeye takıldı ,öyle bi takıldı ki suyu açmışım çantanın üzerine akıyor,çeşme de biraz antika zor kapattım:) benim çanta sırılsıklam oldu.zar zzor bi pet şişeye su doldurup annemin yüzünü yıkadıkta kendine geldi kadın

böyle bi atraksıyonlu bi gün geçirmiş olduk

6 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

çok geçmiş olsun canım..

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim:)

stickman dedi ki...

geçmiş olsun, bütün aksilikler üst üste gelmiş. en iyisi bundan sonra sen yanında bi sopa taşıyarak gitget. yada bi tane köpek düdüğü al. onu çalınca kaçıyolarmış.

taluyka dedi ki...

köpek düdüğünü ilk kez duyuyorum .öğrendiğim iyi oldu teşekkürler:)

Haccecan dedi ki...

geçmiş olsun taluykam...
okurken tebessümle okudum elimde olmadan.. kusura bakma... darda, zorda olana gülünmez ama aksiliklerin hep böyle peş peşe gelmesine artık gülüyorum :)))
geçmiş olsun tekrar...

taluyka dedi ki...

saol canım sorun değil bizde hatırladıkça gülüyoruz:)