Pazartesi, Mart 23, 2009

Talu'yu tanıyalım


sevgili haccecan tarafından mimlenmişim.Kendimi tanıtmam gerekiyormuş.hadi bakalım dışardan görünen: öncelikle dışarıdan biraz soğuk,havalı ve ciddi göründüğümü söylerler.bir keresinde bi arkadaşım" sanki okulunun kantinin kapısından insanlara küçümser gibi bakıyorsun ,burnun havada görünüyorsun "demişti bu beni iyi tanımadan önce düşündükleriydi.ama bu kişi beni tanıdıktan sonra bu görüşünün değiştini söylemişti.çünkü beni tanıdıkça sıcak kanlı olduğumu görüürler.bi de beni iyi tanımayanlar soğuk nevale der bana.


iyi yönlerim: insanları tanıdıktan sonra samimi davranırım,sıcak kanlıyımdır,bide fazla merhamet duygusu vardır bende.yolda gördüğüm her selpakçıdan üzülüp selpak aldığım için evde selpak depomuz var.en küçük şeyle mutlu olurum bazen küçük şeylere de üzüldüğüm olur.espiriliyimdir,arkadaşlar arasında hatrı sayılı bir yerin vardır felan filan:P

sanmayınki sadece iyi yönlerimi sayıp kendimi öveceğim geldi sıra kötü huylar


fevriyimdir,bir anda parlarım sonra yaptığım şey için üzülürüm tripcanımdır, çok pis trip atarım ama yapılan araştırmalara göre yaptığım en uzun trip 5 dakikadır hemen yelkenler suya iner. sabırsızımdır,hemen her şey olsun isterim,olmayınca kendimi üzerim birisine sinirlendiğim zaman çekinmeden söylerim eğer söyelemzsem içimde patlar aklıma gelenler bunlar.

6 yorum:

Haccecan dedi ki...

:)
teşekkürler taluyka mime cevap verdiğin için...
güzel yüreğin hep güzel kalsın..
sevgiler..

taluyka dedi ki...

saoğol canım :))

zehra dedi ki...

ne guzel bır mımmıs bu boyle

taluyka dedi ki...

isterseniz ben de sizi mimlemiş olayım:)

KelebekGibi dedi ki...

Huylarini biraz kendime benzettim :)
Sevgiler

taluyka dedi ki...

:)