Perşembe, Ekim 30, 2008

Ben küçükkene...



Çocukluğumuzda şuankinden farklı bir çok şey vardı mesela eskiden o zamanın çok küçük parasına meybuzlar vardı renk renk.evdekilerden para koparıp koşa koşa gider alır yerdik o boyalı şeyleri.şimdiki çocuklara versek yüzüne bakmazlardondurmada aşağısını yemiyorlar veletler.sonra sakızdan çıkan çıkartmalar vardı onların böyle kağıtları olurdu kağıttaki yerlerine yapıştıırıp, tamamlamaya çalışırdık ve böylece hediyeyi kazanacaktır.bir kere Sindy bebekli çıkartmaların birçoğunu tamamlayıp yerine yapıştırmıştım ,çok az bir eksiği kalmıştı. o arada arkadaşlarla ip atlayacaktır.orada komşumuzda birileriyle oturmuş sohbet ediyordu. çıkarma kağıdımı tutsun diye ona vermiştim ve baya da bir tembihlemiştim aman bir şey olmasın diye.sonra arkadaşlarla oynadık ,oyun bitince kadının yanına gidince ne göreyim bizimki kağıdı dürmüş dişini karıştırıyor:(bir sürü ağlamıştım..Daha sonra başka bi çıkartmanın hepsini tamamlamış adrese postalamıştık bize göre ateri kazanmıştık sözde göndereceklerdi haftalar geçti bir şey gönderen yok.sakızın üzerinde yazan telefonu aramıştık bir kamyoncu derneğinin telefon numarasıymış :)

Ateri demişken bir gün yine küçükken televizyon kanallarını ayarlarken bir baktım mario oyunu ama tv kanallarında değil ,alt kattaki çocuğun oynadığı oyun biizim evde çekiyor,mario ile tanışmam böyle oldu ,ben uzun süre otrup çocuğun oynadığı oyunu izledim , sonra tutturdum bende ateri istiyorum diye sonra benimde aterim oldu bir çok arkadaşımın olduğu gibi, bide bu aterilerin kasetleri vardı ,arkadaşlarla takas felan ederdik .


Bir de ben çocukkene bir oyun uydurmuştum ve arkadaşlarım arasıında baya bi tutulmuştu.aslında tam bir oyun değildi ama çok eğlenceliydi mesela iki arkadaşsak biri gözünü kapardı diğeri onu gezidirirdi.ayağını kaldır ,indir diye direktifler verirdik ve mahallenin değişik yerlerine götürürdük .bir gün ben gözümü kapatacağım sıra arkadaşımda gözünü kapatmış ikimiz birden yeri boylamıştık azğımıza kumlar dolmuş,ellerimz kanıyordu ama biz kahkalar ile gülüyorduk:) ayy yazdıkça bir sürü çocukluk anım geliyor aklıma burada kesiyorum:)

0 yorum: