Salı, Ekim 21, 2008

Gazili Aslanlar ile maç keyfi


Bu hafta sonu arkadaşlarla,bir değişiklik olsun dedik ve maçı evde izlemek yerine bahçelide Gazili Aslanlarlaizledik ,yalnız bu maçın organizasyonu net üzerinden yapıldığı için bu organizasynlara katılacakları tanımıyorduk normalde 17.30 toplanılacakken ben nasıl olduysa 17.00 diye okumuşum dört arkadaş metro çıkışında bekliyoruz gelen yok giden yok yoldan geçen her galatasaray formalıyı yanımıza geliyor sanıp seviniyoruz ama nafile.arkadaşlar arasında adım hep felaket tellalcısı olarak anılır hemen her şeyi olumsuz düşünürüm mesela sınıfça pikniğe gittiğimiz birgün çok kötü yağmur yağmıştı fena halde ıslanmıştık ben otobüse binip yola çıktığımız andan itibaren pikniğin sonuna kadar zatüre olup öleceğiz ,kesin baraj taşacak ben yüzme bilmiyorum,bu yağmur asit yağmuru olabilir eriyebiliriz gibi çeşitli senaryolar yazarak arkadaşları deli etmiştim.o günde yok kimse gelmicek,bu bize yapılan bi şaka gibi bir çok saçma senaryo yaparak bizimkileri deli ettim sonun metornun ucunda gGalatasaray atkılı bir çocuk belirdi ,diğer yandan bir başkası geldii her biri farklı yerlerde bekliyor kimse kaynaşmıyor .sonra tuttum biizmkileri 2 tane kız gelmişti yanlarına gtttik sonra gören geldi ve toplandık.yaklaşık 25 kişi olduk tezahuratlara maçı izleyeceğimiz cafeye koyulduk.yolda trabzonsporlar koca hopörlerler getirmiş kol bastı çalıyorlar kendileince eğleniyorlar onlara karşı tırsa tırsa (burada tırsan benim)bikaç tezahurat ettikten sonra neyse sonunda cafeye ulaştık . maçı gerçekten de kaliteli insanlarla izlemek çok eğlenceli ve güzel oluyor maçta iki pozisyonu kaçrıdım birincisi ilk goldü arkadaşım yanımda vıdı vıdı ederken göremedim ve sinir oldum diğeride ayhanın verdiği frikikti onu da iyiki kaçırmışım:p bu arada ben hala fanatik bir galatasaraylı olduğum halde henüz stadyumda maç izleyemedim:(aile meclisinde izin çıkmıyor yok küfür ediyorlarmış,yok kavga çıkarmış diye oysaki blogtaki ilk serzenişimi taa bu yazıda yapmıştım.hala bi gelişme yok:(

3 yorum:

destinaaaa dedi ki...

beni nie çağırmadın adi:(

Haccecan dedi ki...

taluyka, ben bloğuma kaldığım yerden devam ediyorum, ordakide dursun, kimsenin görmeyeceği şekilde ayarladım. Türkiye burası bellimi olur, yedekte bir bloğun kalmasında fayda var. Sen yine dön kuzum bu bloğuna, arkadaşlarımız hep burada...
hörmetler..

taluyka dedi ki...

doğru diyorsun canım ..bende diğer blogumu gizledim.hadi bakalım eski bloglarımızdan devam:)