Çarşamba, Ekim 01, 2008

Dolabımdaki Kara Delik


Paramın neredeyse tamamına yakınını kıyafete yatırıyorum yani sermayeyi kediye felan değil direk eşeğe yüklüyorum eşekte kuyruğunu sallaya sallaya gidiyor.İşin kötü yanı o kadar kıyafet almama rağmen giyecek bir şeyim yokmuş gibi geliyor. ne zaman bi yere gidecek olsam ben ne giyeceğim diye hayıflanıyorum. Sonunda dolabımda kara delik olduğuna kanaat getirdim.Kara delik bütün kıyafetlerimi içine çekiyor bana da çal çaputtan başka bir şey bırakmıyor.Bundan sonra İnsani yardım derneklerine kıyafet için başvuracağım ,kıyafetlerimi onlar karşılasınlar .Çok ahım şahım şeyler vermeselerde olur biraz şıkımsı(Türk Dil Kurumuna benden hediye olsun bu kelime)olsun yeter.Ha bu arada birgün beni evde bulamazlarsa anneme dolaptaki kara deliğe bakmasını söyleyin.Bakarsınız birgün beni de içine çeker.ozaman yapılacak tek şey dolabın önüne bir tabak tatlı koymanız emin olur datlu için ne yapar ne eder o delikten çıkarım.

1 yorum:

destinaaaa dedi ki...

yaw hepimiz bu durumdan müzdaribiz sanıırm:(zarada indirim varmış bu arada:)))