Perşembe, Aralık 18, 2008

Kıvanç'a kargışşş



Dikkat bu yazı bol miktarda sinir ve asabiyet bulunduğundan 7 yaşının altındaki okuyucularımızın okumamasını öneriyoruz." ben 7 yaşının altındayım zaten okuma yazmada bilmiyom apla "diyorsan diyecek sözüm yok

Bundan bi kaç gönderim öncesinde Kıvanç Tatlıtuğ'a kimseye yapmadığım iltifatları yapmış,yerlere göklere sığdıramamış,facebookta fanı olmuş idim.Hay benim laptopumun içine su kaçsaydı da bunları yapmasaydım,televizyonumun receiveri bozulsaydı da senin boy boy yer aldığın magazin foreverlerı seyretmeseydimm

kendime bu kadar kargış etttikten sonra sıra sana geldi hey gidi Kıvanç hey gidi delüğanlı yaptıkların boyuna posuna endamına yakıştı mı?

Şu yazımın sonunda "Allah sahibine bağışlasın "demiştim aslında orada bıyık altından "Allah senii Azra Akın'a bağışlasın"demek istemiştim ama sen ne yaptın mis gibi dünya güzeli kızı aldattın hemide kiminleeee.

Söylemeye dilim varmıyorr..Allaan çikin betisi ,yerden bitmesi ,yaşını kırka dayamış Meltem Cumbul ile ... artık senin ilgili bütün platonik duygularıma son veriyorum ,faceboktaki hayran listenden çıkıyorum.Sende mi Brütüs??

bir çok gereksiz erkeğin yaptığı gibi sende mi aldattın sevgilini?oysaki seni seviyeli ilişkinle, Laila dan çıkarken yüzündeki tatlı gülümsemenle hatırlardık ama şimdi o sarı kafan ve yüzündeki o hınzır gülümsemeyle hatırlayacağım
.oysa ben pambıq suratındaki saflığa aldanıp seni onlardan saymamıştım.



bak şu yukarıdaki resme boy pos uyumu desen var,Asuman Cruse nin bahsettiği ten uyumuu desen o da var daha ne istiyon Allah tan cezanı mı?

Not:Bu olaya Azra benim kadar tepki vermişmidir bilinmez.Feminen tarafım kabardı

8 yorum:

fersiz dedi ki...

haha kopardın beni talu!:)

kıvanç tatlıtuğu boşver sarı çiyan işte:P meltem cumbul çıkarımlarına katılmıyorum desem yalan oluuuu:)

taluyka dedi ki...

boşverdim artık kıvancı ,zaten saçını tekrar uzatmış ıyk:)

HüseyinSYK dedi ki...

Neymiş efendim
Güzellik yüzde değil özdeymiş..
:)))

taluyka dedi ki...

hehe:)

Adsız dedi ki...

eh hem yakışıklı hem de popüler olursan öyle olur kaçınılmaz sondu zaten bu. Erkekler işte hepsi aynı !!!

Haccecan dedi ki...

evet evet bende yazayım bir şey ler ama ne?
herkes hakettiğini bulur desem yeter mi?
:)))

taluyka dedi ki...

tamkarışık: evet erkek değillr mi her şey beklenir onlardan:)

haccecan: yeterde artar bile:)

Adsız dedi ki...

kıvanç azra akını bırakıp meltem cumbulla çıktı kusura bakmasın ama çok salakmış ve azra akınla daha çok yakışıyoo hemde çok yakışıyolar salak yha bıraktı güzelim azrayı