Cumartesi, Aralık 06, 2008

sağım solum önüm arkam sobeee



Sevgili Haccecan tarafından sobelenmişim:)

Konu:buz dolabınızda ne var?


Bizim buzdolabı en fazla bir gün dolu olur.Ertesi gün hepsi tüketilir:) Öyle tıka basa market alışverişi de yoktur.Çünkü kendi marketimiz olduğundan her akşam o gün ne eksik varsa abimden isteriz o da getirir.


Yemek yemeyi çok severim .Benim için hayatın anlamlarından biri.Yani doymak için değil zevk için yerim.Hatta ablam ile alışverişe sırf dışarda yemek yemek arzusu ile giderdim.
bir de yemek yerken çevrem ile bütün ilişkim kesilir yemeğe odaklanırım.

Şimdi bu yazıyı okuduktan sonra obez olduğumu düşünenler olabilir ama çok şükür şişko değilim :)
.

Bu kadar yemeği sevmeme rağmen yemek yapmayı bilmiyorumm.Annem yemekleri yaptığı için bana fırsat kalmıyor zaten annem de çok güzel yemek yapar,
yemekteyiz programına katılması için ısrarlarım sürüyor.

Buzdolabımızdakiler: peynir,yeşil zeytin,siyah zeytin,reçel, bal,çokokrem (kahvaltının vazgeçilmezleri)
domates,yeşil fasulye,önceki günden kalma makarna,çorba,yeşillik

sucuk,pastırma,vazgeçilmez olan kola

Ben de
bu bir blog kaydi ile varaka gülşahı sobeliyorum.

3 yorum:

Ömer dedi ki...

yaklaşık 2 - 3 yaşlarındayken bizim evin dolabında da bir adet BEN eksik olmazmış, aynen resimdeki gibi. Ancak ben oturur içine sonra da gizlenmeye çalışırmışım kapağını kapatmaya çalışıp :P

stickman dedi ki...

ama ben mim sevmem ki ühüühhü :( ben yapmasam olur mu?

taluyka dedi ki...

olur :)