Perşembe, Aralık 11, 2008

Yakışıklı olunmaz doğulur






Bu aralar bir çok arkadaşım Özcan Deniz'in yakışıklılığından bahseder durumda.Şöyle yakışıklı böyle karizma diye..Tamam bi kusuru yok (ama ben onu her ekranda gördüğümde eski hali beynimin kenarında canlanıyor. ilk çktığı zamanlar ,ondan sonra biraz façayı düzeltip prestij müzik aleminde mahsun,alışan,özcan üçlüsünü oluşturduğu zaman,sonra biraz daha zamana ayak uydurup arabeskten popa geçiş ve burnunu düzeltme...... ve şimdiki yakışılı karizma Özcann..keşke önceki evrelerini bilmeseydim:)onun için şuan ki halini çokbeğen(e)miyorum.


Kimi beğendiğime gelince,

ben kendimi bildim bileli sarışın erkeklerden hazetmezdim ta kii Kıvanç Tatlıtuğ'un Menekşe ile Halil dizisini izlyene kadar.Daha önce Kıvanç,Gümüş adlı dizide oynamıştı ama o hali hiç çekici değildi saçlarını kesitirnce gözümde büyüdü büyüdü ve ilk kez bana göre sarışın bir yakışıklı görmüş oldum.Yahu hiç bi kusuru olmaz mı bi insanın Kıvanç'da öyle pambıq gibi .nese ne diyelim Allah sahibine bağışlasın.:)



6 yorum:

stickman dedi ki...

tamam Kıvanç'ı beğeniyosunda, etiketlerde neden arog ve gülben ergen var :)
(blogundaki arada bi çalan zil sesi çok hoşuma gidiyo)

taluyka dedi ki...

anla işte ne kadar çok etiket o kadar tık:))

orange hero dedi ki...

bırak şimdi etiketi , kıvanç'ı filan .. zaten hiç de sevmem (:

sen buraya gel , sürprizim var =)

http://gizlimasal.blogspot.com/2008/12/doum-gnn-kutlu-olsun-taluyka.html

destinaaaa dedi ki...

özcan bizim canımız ya bende çok beğeniyorum doğrusu

_zAhİr_ dedi ki...

ben de beğeniyorum bu adamı :) sesini de görüntüsünü de...
Özcan'ı :)

Adsız dedi ki...

:))) Ya talu valla çok güldüm şu eski özcanla yeni özcana he :) Ama adam naapsın zamana ayak uyduruyo işte :P

Bu arada bende sarışınları hiç beğenmemişimdir ve şu kıvanç'ı da beğenmedim :P