Cuma, Eylül 12, 2008

Bir şey yapmalı hey!

off yaa benim dertli başım:( arkadaşım bir mağazada part time çalışıyordu imkanlarının iyi olduğunu söyledi bende internetten ona başvurmuştum ama başvuru yaptığımı bile unutmuşum.bugün beni aradılar yarın için görüşmeye çağırdılar ama malesef ben Ankara'da olduğum için gidemeyeceğim,döndüğün zaman ara dediler ama çoktan birini benim yerime alırlar:(

Aslında çalışıp çalışmamak konusunda da çok kararsızım ama kararsız olmadığım tek şey sene boyunca ev kızı modunda evde oturmak .aslında ingilizce kursu buldum ama işe başlarsam yatabilir.bide şöyle bi sorun var işe başlarsam evden verilen harçlığın kesilmemesini istedim(yüzsüzlük yapıp) e bizimkiler de kabul etti doğal olarak:) zaten harçlığı kesseler hayatta çalışmam hiç bir karım olmaz yorulduğum bana zarar kalır neyse hakkımda hayırlısı ne ise o olur inş

0 yorum: