Pazartesi, Eylül 01, 2008

Bu aralar düşündüm taşındım çalışmaya karar verdim.Nasıl olsa bu dönemim boş geçecek en kötü ihtimal ile 1 sene tabii bu arada sınava hazırlanmam gerekiyor ama gelin görünki bende hiç o göz yok.Şimdiye kadar hiç evde boş oturmamış bir insan olarak evde boş boş oturmak zor olacak o yüzden çalışmak istiyorum.Bu konuyu gündeme getirdiğimde önce bir kaç ambargo koyulduysa da şimcik karşı çıkan yok ama ramazanda sonra çalışmayı düşünüyorum çünkü hiç çalışmamış bir insan olarak birazda nazlı yetiştirilmiş olmaktan kaynaklanan endişelerim var 2 gün sonra ben bırkıyorum felan derim diye hele oruçlu iken çalışmak daha zor olsa gerek.Allah bu sıcakta oruçluyken çalışanlara sabır versin (özellikle tarlada),bu sene biraz zor gibi geçcek olsa da Allah sabrını verir elbet Ramazan ayı hepimiz için hayırlı geçer umarım..Hayırlı Ramazanlar...

0 yorum: