Perşembe, Eylül 11, 2008

Yakarış

Meltemlerin ve rüzgarların yüzüme değer,serinletir beni…Sarar,ferahlatır…Öylesine özlüyorum ki Cemalini,bu ferahlık bile,beni ağlatır…. Rabbim!! Gerçek manada beni sen sevdin…Niceleri ise sever gibi göründü…Ama onlar,daima kendilerini sevdiler…Çünkü acizdiler,Faniydiler..Kendilerine bile yetemediler ki,bana yetsinler… Hepsi sana borçluydu varlığını..Hepsinin bir canı vardı..Ve onlar kendi canları yanmadıkça,anlayamadılar acıyı…Anlayanlar da zaten,kendilerince bir mana çıkardı..

Kulunu sevmeni sevdim ey Rabbim..Ben unuttum,unutmadın..Ben adını
anmadım,yine de bırakmadın..Yüceler yücesi aşkına karşılık vermek
varken,Seni bırakıp başkalarına yandım… Yinede vazgeçmedin benden..
Sevdin beni oysa,ben Sana kul bile olamadım..Nankörlük ettim..Yine de
nimetlerini esirgemedin…Şikayet eden,sızlanan,dert yanan hep ben oldum..Sen
sabrettin..Sen sevdin beni…Bense vefasız bir sevgiliydim..Kıymetini
bilemedim…


Korkuyorum…Perdeler arkasında kalmaktan..Korkuyorum,başkalarına görünüp de
beni mahrum koymandan…
Cemalin…….Tüm derdim bu ey Rabbim….
Dayanamam Mevlam!!Ne olur Sensiz bırakma beni!!Biliyorum ki,ne yaparsam
yapayım,Cemalini hak edecek bir sermaye biriktiremedim..Seni hak edecek
gücüm yok benim…Seni hak edecek amelim yok..Hiç bir şeyim yok ey en
Güzel..Ellerim bomboş..Üstelik günah kirleriyle lekeliyim…Bembeyaz
gelemiyorum sana…Yarattığın gibi tertemiz değilim..Dünya kirletti
beni,nefsim aldattı..Şeytana kandım..Müflisim,Vi hiçbir şeyim
yok!!Duyduğum iştiyakın sebebi yine Sensin..Sensin her yanımda..Sensin
varlığım..Sensin Zenginliğim..Tüm sefilliğime rağmen yine de seni
isteyişim,sırlarındandır…
Sermayem yok ey Rabbim!!Tüm sermayem rahmetin…Lokman'ın bile derman
olamayacağı derdimin,dermanısın Sen…

0 yorum: