Pazartesi, Eylül 08, 2008

kesker alaka


gecenin bu yarısında(saat 3:50) aklıma gelen şeye bakın .ben bu Ajda pekkan denilen hatunu sevmiyorum, sevemiyorum.ya herkes böyle süperstar yok şöyle güzel sesli yok böyle dedikçe kendimde nedense zorunlu olarakonu sevme gereğiı duyuyorum ama nıçk olmuyor.Tamam kadın 60 yaşında olmasına rağmen çok güzel görünebilir,yorumu güzel olabilir ama ben sevmiyorum bi iticiliği var ,şarkılarıda çok kötü:/

geçenlerde evde otururken elimde cep telefonumla oynarken bir yandan da radyo dinliyordum dj çıktı biraz sonra çıkacak şarkının adını ve kimin söylediğini bilmem kaça gönderin hediye felan kazanacaksınız dedi hiç huyum olmamasına rağmen bi şansımı deneyim dedim hemen mesaj yaza girdim hangi şarkı gelecek diye bekliyorum.o aralarda ajdanın yeni kaseti çıkmış bütün radyolar yeni şarkısını çalıyor ben nerde çıkarsa değiştiriyorum ama şarkıyada aşina olmuşum o anda ajda pekkan ın şarkısı çalmaya başladı hayıflana hayıflana ajda pekkanı yazdım gönderdim dedimki eğer ben kazanırsam bu kadını seveceğim,tek şansı bu .ee tabii olarak kazanamadım bu kadında benim sevgimi ebediyen kaybetti.büyük kayıp onun için:/ :p

0 yorum: