Salı, Eylül 16, 2008

uykuuuu



uyku düzenim sıfırr... bugün sabahın 8.30unda uyuyabildim .eskiden ramazan başladığı zaman annem zor zorunaa sahura uyandırıdı böyle gözümden uyku akarak yemeği yerdim ne yediğimi,ne kadar yediğimi hatırlamadan yatağa atardım kendimi,bunubile ayrı bir tadı vardı..ramazan başladığından beri bu duyguyu yaşayamadım çünkü hiç uyumadan sahuru yapıyorum .buraya gldiğim ilk zamanlar sabah 6 ya doğru uyuyordum bu normal geliyordu ama bugün iyice zıvanadan çıktım 6 da yatağa girdim gözümde bir damla uyku yok sonunda gün ışıdı,bebeler okullarına girdi istiklal marşını okudu benim daha gözüm açık,ablam işe gitmek için uyanmış böh yaptım ben hala uyumadım ki dedim muzip bi şekilde:)..sabaha kadar ne mi yapıyoruz? sema sayesinde sabaha kadar bütün kanallardaki ibret veren dizileri izliyoruz flash tv dekiler çok komik oluyor :)onun dışında nihat hatipoğlunun güzel sahur programı oluyor onu izliyoruz birazda nete girdikmi sabahı ediyoruz sonrada öğlen 4-5 gibi uyanıyoruz:(

eve gidince zaten annem zorla uyku düzenimizi düzeltir,bir disiplene sokar.istanbula 1 haftalığına gelmiştim ama 20 gün oldu sırf üşendiğimden eve dönemiyorum ,o yolculuğu kim çekecek diye burada iyice tembelleştim:)neyseki yarın inş evimde olacağım :)

0 yorum: