Çarşamba, Haziran 27, 2007

AYSUN BENİ NİYE ÖPMEDİ??


Bir tüketici, Pepsi Max'ın reklamını 'içtim ama vaat yerine gelmedi' diye şikâyet etti. Tüketiciler Birliği destekledi..

Pendikli Veysel Dağ, Pepsi Max'ı Sanayi Bakanlığı'na şikâyet etti. Dağ, "Reklamdaki vaade inandım ürünü satın aldım. Ama hiçbir kadın reklamdaki gibi beni gelip öpmedi" dedi. Dağ'ı destekleyen Tüketiciler Birliği de ilgili firma ve reklam ajansına cezai işlem uygulanmasını istedi. Veysel Dağ, İstanbul Pendik Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne yaptığı başvuru ile Pepsi Max isimli ürünün reklamındaki vaade inanarak, ürünü satın alıp içtiği halde herhangi bir kadının reklamda gösterildiği gibi gelip kendisini öpmediği, herhangi bir kadınla arasında birliktelik yaşanmadığını belirtti. Dağ, reklamda vaat edilen hususun yerine gelmemesi nedeniyle 'ürünün ayıplı olduğunu' iddia etti ve ödediği 1,03 YTL'nin iadesini talep etti. Tüketiciler Birliği'nin desteklediği başvuru Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na iletildi. Tüketiciler Birliği, Pepsi Max içecek reklamının TV ve internet sitesinden yayımının durdurulmasını ve ürün sahibi firmaya ve reklam ajansına cezai işlem yapılmasını talep etti. Tüketiciler Birliği Genel Başkan Yardımcısı Nazım Kaya; "Yayınlanan reklam cinselliği istismar etmekte, öte yandan firma reklamda vaat ettiğini de yerine getirmemektedir" diye Dağ'a destek çıktı.

Pepsi Max tarafından konuya ilişkin yapılan açıklamada, "Pepsi Max ile , maksimum eğlence, dinamizm ve özgürlük vaat ediyor ve tüketiciyi Pepsi Max'ın 'benzersiz' etkisini keşfetmeye çağırıyoruz" denilerek şu ifadelere yer verildi: "Biz Pepsi Max'ın tanıtım çalışmaları kapsamında yayınladığımız reklam filmimizde, 'Pepsi Max'ın şekersiz maksimum tadını alan, Aysun Kayacı'yı öpmüş kadar olur!' duygusunu tüketicilerimize esprili bir hikâye ile ulaştırmak istedik."

Haber böyle..

Pepsi'nin tadını alan Aysun Kayacı'yı öpmüş kadar oluyor demek.Anlaşılan bu Pepsi Max bayanlara pek hitap etmiyor.Neden Aysun Kayacı'yı öpmüş kadar olmak istiyeyim ki? :)

Bunun Brad Pitt tadı vereninden yok muymuş? :p


Arkadaslar konu hakkında sizin yorumunuz ne? Dava açan adam haklı mı sizce?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

coca cola max çıksın
brad pitt beni öpsün:)))

Adsız dedi ki...

Reklam bence hiç ilgi çekici değil dahada mide bulandırıcı ıyyyk beni niye aysun öpsün ki vıcık vıcık böööööö insanın içesi gelmez :S
Ama adam yerden göğe kadar hakklı bence ;):)))

PuCCa dedi ki...

funda ararın özledim klibindeki çocuk, aynı çocuk yaşarın klibindede oynadı o gelsin beni öpsün fabrikasını satın alırım beee :D

Adsız dedi ki...

bu yarismayi ben kazandktan sonra ne yaparlarsa yapsinlar benim kazanma olasiligimi riske atmasinlarrrrr. :D :D :D

orenbayan dedi ki...

aysun kayacı da demek ki tatsz tuzsuz bişi :P :D
ne o öyle hatun dediğin şeker gibi bal gibi olur :P
ne yapsın erkekler şekersin kadını :P :D