Perşembe, Haziran 21, 2007

Geri döndüümm..

Bloga yeni tasarım,yeni renkler,yeni logo,yeni şeyler ekledik bir sürü.Klavyem düzelmedi ama ekran klavyesi diye bir şey keşfettim.Şimdilik idare eder.

Ne zamandır yeni bir şeyler yazamıyorum.Napıyosunuz millet?:D
Ben okulu bitirdim,dersleri verdim,evde karpuz gibi yatıyorum:P
Ee..anlatın bakalım öyle bakıp durmayın ekrana..nabiyosuz? neler yapıyorsunuz? tatil nasıl gidiyor? deniz kenarında olan varsa benim yerime de yüzsün.ben ankara'ya talim şimdilik:(

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ooo kimleri görüyorum seta hanım:)
hoşgeldin cicim
yeniliklerinin devamını bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

yenilik için sevindim ama biraz cafcaflı mı olmuş acabam sakim.. :D:D
güzel güzel beğentim...(tuana)

Adsız dedi ki...

talucum bu blog işi baya eğlenceli aslında yenileye yenileye daha güzel olacak sayfalarımız..ben de yenilemek istiyorum...hayırlı olsun;)mehlika