Çarşamba, Haziran 27, 2007

UFO


Siz ufolara inanır mısınız bilmem ama ben inandım ya da inanmak istedim. Biz varsak onlar da vardır diye düşünüyorum.Uzayda bizim gibi varlıkların olduğu düşüncesi gerçekten heyecan verici:)

Eskiden beri var bu merak bende.Mesela televizyonda ufolarla ilgili bir program görürsem asla kaçırmam.Lisede filan evde bizimkilerle haberleri izlerken çıkan ufo görüntülerine ( ufoya hiç benzemeyenleri bile) "ahanda bu gerçekten ufo ben dememişmiytim ufo var" diye artistlenirdim.Hatta bi kaç kere uzaktan gelen uçağı ve ışık gösterilerini ufoya benzeterek bütün ev halkını balkona toplamıştım ama sonuç sıfır:))



Hayallerim her seferinde suya düştü ama elbet bir gün karşıma çıkacaklar.Tabi ben onları hep hümanist,sevgi dolu varlıklar olarak hayal ettiğim için gayet dostça yaklaşıyorum olaya.


Öbür türlü piskopat filan çıkarsa bu uzaylılar işimiz zor.Öle patatesli soğanlı Talu yahnisi olmak istemem.Hasıl-ı kelam var işte ufo felan yakında karşılaşırsanız Talu demişti dersiniz.Gördüğünüz ilk uzaylıya selamımı söyleyin.Evinize dönmeden Talu'ya uğrayın size datlu ikram etsin deyin:)


6 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bende hep uçakları ufo sanırdım ancak yakına gelince uçak olduğunu anlayabiliyordum:( artık yıldızları ufo sanıyorum:P
:)
talucan coşmuş
blog dolup taşmış:))
-huzunaski-

Adsız dedi ki...

ee hayal dünyası sen böle hayal etmeye dewam et belki birgün size çay içmeye gelirler :)

Adsız dedi ki...

talu ufoyla ilgili maceramı biliyosun anlatıp da insanları kendime güldürmeyim forumda görenler yeterince gülmüştür..ama laf aramızda ben de inanıyorum..size çay içmeye falan gelirlerse beni de çağır bi tanışalım.. :D:D(hainDünya)

Adsız dedi ki...

Amerikalı eski bir askeri yetkili, 60 yıl önce ABD’nin New Mexico eyaletindeki Roswell askeri üssü yakınlarına düşen cismin içinde uzaylı cesetleri de bulunan bir UFO olduğunu ve bunların Amerikan ordusu tarafından gizlendiğini ölüm döşeğinde itiraf etti.

talu seninkiler varmış demek:)

taluyka dedi ki...

ben boşuna konuşmuyom bişey biliyozda söylüyoz8):))

Adsız dedi ki...

taluuuu bana gösterdiin şey ufo deilmiydi, valla ben 6 yıldır ufo gördüüm inancındaydım,herkesee ufo gördüümü anlatıodum,hell olsn nee diim