Salı, Haziran 12, 2007

klavyem coytlatı

evet aykataşlay uzun zamantıy bloga bişeyley yazamıyotum
öncelikli neteni finalleyti şimti finalley bitti yine yazamıyom
bu sefeyte küçük yeğenim laptopun içine su töktü
bazı hayfley yazmıyo bu sebepten ötüyü teytimi anlatamıyom
basmayan hayfley yeyine en uygunlayını kullanıyom
en önemli hayfleyten ikisi basmıyo bunlaytan biyi ismimin 3. hayfi
tiğeyi beyazın söyeleyemetiği hayf
nese belli bi zzaman sonya inşallah yazan klavyemle
yeni yazılayımla töncem
saygılay-sevgiley

5 yorum:

Karanlık dedi ki...

anlıyoyum sizi seta hanım.hangi hayfleyi yazamiyoydunus? :P ahaha:))

Adsız dedi ki...

bu klavye sizin teninize çok iyi gitmiş efentim:)
yazılayınızı bu şekilte okumak taha keyif veyici...
tevamını bekliyoyum....

kestane kebap
acele cevap:)

orenbayan dedi ki...

flickr a yazabiliosun ama :P :D

taluyka dedi ki...

Ekran klavyesi diyebi zımbırtı varmış yeni öğrendim:=)normale döndüm yani;)

Adsız dedi ki...

seta hanım aykataşım ben senin o komik yazılayını pek seviyoyum buntan sonya hep öle yaz seninle konuşuyken gülme kyizine giyiyoyum...(tuana)