Çarşamba, Kasım 26, 2008

Anne ben " Maria" olacağım


Maria Sharapovanın yolunda hızlı adımlarla ilerliyorum:P Tenise başlayalı 1 ay oldu ama benim umutlarım büyük :


Mesela Hülya Cup'a katılmak istiyorum.Hülya Avşar ile karşı karşıya gelip" alırım raketini Hülyaa" demek istiyorum.

Maria gibi ayakkabımın nike işaretini altın işlemeli yaptırmak istiyorum.

Raketimi açık arttırma ile satıp paraları cebe atmak istiyorum

bir elimle raketimle topu karşılarken diğer elimle de hayranlarıma imza dağıtmak istiyorum.

bunları istemekle birlikte bu yaştan sonra bunların olmayacağını bilip haftasonları iki top dövüp stresimi atıp geliyorumm ve bundan da büyük keyif alıyorum:))

4 yorum:

stickman dedi ki...

evet belki wimbledon'a katılamazsın ama amatör ruhu yaşatmak önemli. ufak turnuvalar...çekişmeli maçlar... çığlık atıyomusun topa vururken? :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

"bir elimle raketimle topu karşılarken diğer elimle de hayranlarıma imza dağıtmak istiyorum."

Böyle yapabilen var mı acaba? :)

Haccecan dedi ki...

güzel olurdu seni öyle görmek :)))

bilgisayarımdan arasıra çın çın sesler geliyordu. Yeni bir virüs türümü acep diye düşünüyordum. yeni farkettim, senin rüzgar gülünmüş meğersem. çok hoşuma gitti :))
çın çın çınnnn

taluyka dedi ki...

stickman : yok yahu daha o kıvama gelemedim :)

recep himi tufan: ilk yapan ben olmak istiyorum:)

haccecan : bazen o çın çın sesinde ben rahatsız oluyorum fakat benimde görünümü hoşuma gidiyor ama yukarısında çarpı işareti var ona basıp çıkılabiliyor:)