Salı, Kasım 25, 2008

Dehşet-ül Vahşet


amanın bi hata yaptım testere 5 filmine gittim . filmin daha önceki serilerini izlememiştim bu serisiyle tanış oldum ve ne göreyim kan,vahşet,zekice kurulmuş tuzaklar,ölenler,sağ kalanlar,tam ölecekken kurtulanlar,kendini yerdn yere vuranlar vb..film güzeldi ama kana dayanamadığım içi filmin yarısında gözlerimi kapatmak zorumda kaldım..

Filmden çıktığımda her önüme gelene sorduğum soruşu oldu: Şimdi bi odadasınız odadan çıkamazsanız bomba patlayacak ve iki kişisiniz kurtulmanız içi oradaki bi alete 6 litre kan akıtmanız lazım bir kişiden 6 lt kan akıtırsanız o kişi ölür ama iki kişidn 3 er lire kan akıtırsanız ikinizinde yaşama şansı var ama soru şu ki kanın akıtılma yöntemi bi alete elinizi sokuyorsunu ve elinizi orta parmakta itibaren boydan boya ikiye ayırıyor .YAni kolunuz tamamen bedeninizden ayrılmıyo ikiye sallanıyor

benim cevabım şuydu patlasın bomba öleyim gideyim dayanamam ben kolumun rendelenmesineee ölimm bildiğin öleyimm iştee

2 yorum:

stickman dedi ki...

dün saw 5 i bilgisayarda izleyecektim ama 5 dk izledim sıkıldım bıraktım. bi ara yeniden başlıcam. bu arada o soruya benden senin verdiğin cevabı verirdim.

Haccecan dedi ki...

sorduğun soruya bende aynı cevabı verirdim :)